  • 1. Data: 2017-06-02 18:55:16
    Temat: Abonament RTV
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Czy ktoś wie jakie zmiany maja nastąpić w płaceniu tzw abonamentu rtv?
    Chodzi konkretnie o to ile prawdy jest w tym że płacić teraz będzie
    musiał każdy (oczywiście poza osobami ustawowo zwolnionymi z takich
    opłat)zameldowany pod danym adresem, a nie jak dotychczas - jedna opłata
    za gospodarstwo domowe?

  • 2. Data: 2017-06-02 19:04:14
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no widać, że liderzy popis/eu stworzyli kolejne gówno do ownioskowywania...

    na stronie poczty jakieś kilkanaście godzin temu pisało, że abonament
    płaci gospodarstwo niezależnie ile posiada odbiorników...

    dziś już tej informacji nie ma... można nawet stwierdzić, że dzisiaj to
    już żadnej informacji nie ma...

    P.S.
    a Ktoś tu wie jak z multiroomem?

  • 3. Data: 2017-06-02 19:12:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 19:04, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > a Ktoś tu wie jak z multiroomem?

    Każdy onet w ostatnim czasie wysmarował tyle artykułów że każde dziecko
    wie że zostanie jak dotychczas tylko że operatorzy podkablują swoich
    klientów do poczty.
    Będzie abolicja dla tych co zapłacą z góry za pół roku
    Dyskusyjne jest czy operatorem nie zostaną tez dostawcy online czy gsm.
    Na mojej umowie z plejem jest pozycja pakiet tv.
    Podobno tak obniżają VAT ale skutkiem może być też podkablowanie.

    Generalnie jak się to sprawdzi to dalej będzie niesprawiedliwie bo ci co
    korzystają z dvb-t + online (ewentualnie) też dalej będą nieuchwytni dla
    poczty.

  • 4. Data: 2017-06-02 20:35:28
    Od: z <...@...pl>

    I jeszcze jedno.
    Firmy nie będą dalej płacić za każdą sztukę odbiornika.

    Do du... z takim uszczelnieniem :-)

  • 5. Data: 2017-06-02 20:45:12
    Od: nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    źródła Panie Kolego, źródła?

  • 6. Data: 2017-06-02 20:53:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 19:12, z pisze:

    > Każdy onet w ostatnim czasie wysmarował tyle artykułów że każde dziecko
    > wie że zostanie jak dotychczas tylko że operatorzy podkablują swoich
    > klientów do poczty.

    nie do końca. bo IPTV też ma być płatna. tylko jeśli korzystam z iptv,
    ale niemam telewizora, to mam zarejestrować telefon? To pytanie nie do
    Ciebie, ale pokazujące jak system jest niedostosowany do czasów. Kolejna
    sprawa. jeśli mam odbiornik TV ale oglądam VOD, to na 100% nie muszę go
    rejestrować, w sensie nie płacę za _możliwość_ oglądania tv. ale jak
    zacznę oglądać tv, ale nie polską? Bo może tak być, że polsat, tvn
    zaczną być telewizjami cypryjskimi, chińskimi, nadającymi w języku
    polskim (tak już kiedyś było z polonia1 czy czymś tam w okolicy '90roku)

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-06-02 21:02:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 20:45, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > źródła Panie Kolego, źródła?

    Media, internet, grupy dyskusyjne.
    Tak jakoś mnie interesuje ;-) to czytam

  • 8. Data: 2017-06-02 21:04:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 20:53, ToMasz pisze:

    I na co to jest dowód?
    Że trzeba albo zlikwidować albo finansować z budżetu i nie marnować sił
    i środków po drodze w ten sposób "walcząc z bezrobociem" :-)

  • 9. Data: 2017-06-02 21:07:25
    Od: z <...@...pl>

    Oczywiście rozumiecie że to są propozycje jeszcze nie uchwalone i bez
    poselskich poprawek.

    Bo nie chcę mieć kogoś na sumieniu co zrezygnuje nagle z kablówki w
    panice przed 22 złotymi miesięcznie ;-)

  • 10. Data: 2017-06-02 22:28:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Generalnie jak się to sprawdzi to dalej będzie niesprawiedliwie bo ci co
    > korzystają z dvb-t + online (ewentualnie) też dalej będą nieuchwytni dla

    O ile operatorzy nie zmądrzeją i dzień przed wejściem w życie ustawy
    masowo nie zmigrują klientów do anonimowych prepaidów....