  • 11. Data: 2017-06-02 22:29:38
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 21:04, z pisze:
    > W dniu 2017-06-02 o 20:53, ToMasz pisze:
    >
    > I na co to jest dowód?
    > Że trzeba albo zlikwidować albo finansować z budżetu i nie marnować sił
    > i środków po drodze w ten sposób "walcząc z bezrobociem" :-)

    Albo wprowadzić opłaty za korzystanie.
    Niech pisiory same i na własny koszt utrzymują SWOJĄ telewizję.

  • 12. Data: 2017-06-02 22:34:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 22:28, Cavallino pisze:

    > O ile operatorzy nie zmądrzeją i dzień przed wejściem w życie ustawy
    > masowo nie zmigrują klientów do anonimowych prepaidów....
    albo nagle wszyscy będą cedować telewizje na dziadków lub bezrobotnych.
    Więc będziemy narodem gdzie seniorzy i lenie bez kasy, będą mieli po 10
    umów z dostawcami TV :)

    ToMasz

  • 13. Data: 2017-06-03 09:21:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 18:55:16 +0200, Trybun napisał(a):

    > Czy ktoś wie jakie zmiany maja nastąpić w płaceniu tzw abonamentu rtv?

    A jest proste rozwiązanie, niech TV państwowa zakoduje transmisję :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2017-06-03 10:44:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-06-02 o 19:04, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:
    > no widać, że liderzy popis/eu stworzyli kolejne gówno do
    > ownioskowywania...
    >
    > na stronie poczty jakieś kilkanaście godzin temu pisało, że abonament
    > płaci gospodarstwo niezależnie ile posiada odbiorników...
    >
    > dziś już tej informacji nie ma... można nawet stwierdzić, że dzisiaj
    > to już żadnej informacji nie ma...
    >
    > P.S.
    > a Ktoś tu wie jak z multiroomem?

    Dziwić może ta determinacja w egzekwowaniu podatku o tak małym dochodzie
    dla budżetu.. W kraju gdzie Macierewicz płaci po 67000zł za karabin od
    tylu już lat podchody jak legalnie wyrwać ludziom te śmieszne grosze..

  • 15. Data: 2017-06-03 10:45:00
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > A jest proste rozwiązanie, niech TV państwowa zakoduje transmisję :)

    Przecież to nie w tym leży problem - że ktoś niby nie płaci a ogląda
    "publiczną tv".

  • 16. Data: 2017-06-03 12:54:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 22:29, Cavallino pisze:
    > Albo wprowadzić opłaty za korzystanie.
    > Niech pisiory same i na własny koszt utrzymują SWOJĄ telewizję.

    Przypomnę Ci że poprzednie rządy też nie likwidowały abonamentu ani tvp.
    (Przyszłe zapewne też nie zlikwidują)
    A jaskrawym przykładem jest obietnica Tuska że "zrobi wszystko żeby
    zlikwidować abonament"
    Czy Tusk jest głupi i nieruchawy czy widzi jednak potrzebę tv publicznej
    i jej finansowania?

  • 17. Data: 2017-06-03 12:58:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 22:34, ToMasz pisze:
    > albo nagle wszyscy będą cedować telewizje na dziadków lub bezrobotnych.
    > Więc będziemy narodem gdzie seniorzy i lenie bez kasy, będą mieli po 10
    > umów z dostawcami TV :)

    Nie znam się ale jak miałem TNK to była na Imię i Nazwisko.
    Da się anonimowo?
    A z tym cedowaniem umowy na staruszków to ciekawy pomysł.

    Pytanie czy w podawanych danych poczcie polskiej będzie adres klienta
    czy też adres usługi?
    Już teraz u mnie to dwa różne miejsca :-)

  • 18. Data: 2017-06-03 13:04:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-03 o 10:44, Trybun pisze:
    > Dziwić może ta determinacja w egzekwowaniu podatku o tak małym dochodzie
    > dla budżetu.. W kraju gdzie Macierewicz płaci po 67000zł za karabin od
    > tylu już lat podchody jak legalnie wyrwać ludziom te śmieszne grosze..

    Dziwić to może taka niesprawiedliwość w egzekwowaniu tego podatku.
    Płacą tylko mniej kumaci i emeryci co jeszcze nie dowiedzieli się że sa
    zwolnieni (TAK trzeba samemu się zainteresować bo poczta nie ruszy
    palcem) I oczywiście ma co robić urząd skarbowy co zajmuje emerytury tym
    emerytom co nie płacili bo Tusk obiecał ;-) 1500 zł kary.

    To jest zadziwiające że taki podatek bez narzędzi egzekucji w
    demokratycznym państwie może funkcjonować.

  • 19. Data: 2017-06-03 13:48:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-06-2017 o 12:54, z pisze:

    > Przypomnę Ci że poprzednie rządy też nie likwidowały abonamentu ani tvp.

    Nie - ten pierwszy zlikwidował tvp i wprowadził pistv.
    Ostatni raz telewizja tak wyglądała przed upadkiem komuny, a może i
    jeszcze dawniej.

  • 20. Data: 2017-06-04 00:56:25

    W dniu 2017-06-03 o 13:48, Cavallino pisze:
    > Nie - ten pierwszy zlikwidował tvp i wprowadził pistv.
    > Ostatni raz telewizja tak wyglądała przed upadkiem komuny, a może i
    > jeszcze dawniej.

    A wcześniej była wzorem cnót wszelakich z pluralizmem na czele.

    Dorośnij :-)