  • 41. Data: 2017-06-18 08:33:21
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.06.2017 o 20:49, z pisze:

    > Ha :-)
    > Płaci właściciel ale co będzie z innym adresem instalacji?
    > To jest ciekawe.
    > Do czego zmusi ustawa takie UPC np.? Do podania danych osobowych
    > klientów czy również adresów w których podciągnięty jest kabelek.
    > Jeśli będą drążyć to operatorzy sat. zyskają klientów bo antenę można
    > sobie zainstalować gdzie się chce a nie tylko gdzie kablówka ma swoją
    > sieć. :-)

    Wogóle pomysł z abonamentem jest dziurawy jak ser szwajcarski. mam
    kumpla który ma cyfrowy polstat i internet na dwa lata (jak nie więcej).
    polsat poda jego dane na pocztę, pojdzie zapłacić za pół roku, i....
    wyrejestruje telewizor. dlaczego? Bo piorun walnął w budynek, TV się
    popsuł, a umowa była na 2 lata, więc polsatowi płacić trzeba. W czym
    problem? Czy ktokolwiek może wejść do mieszkania na 3 piętrze z
    domofonem, tak aby sprawdzić czy kolega ogląda TV czy nie?

    ToMasz

  • 42. Data: 2017-06-18 11:19:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    zet pisze tak:

    > każde dziecko wie że zostanie jak dotychczas tylko że operatorzy
    > podkablują swoich klientów do poczty.

    A pani w BOKu emenemsów leciutko uśmiechała się jak 2014 roku
    nie zgadzałem się na pakiet tv za 5zł do internetu.

    Mówiłem, czy na łokciu potrzebny mi ...? Nie. Tak samo nie potrzebna
    mi tv bo od ponad 10 lat nie oglądam a jeszcze mnie chycą za abonament.

    I co łyso teraz pani?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 43. Data: 2017-06-18 13:39:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-06-17 o 11:15, Kamil pisze:

    > Nic nie znaczące może dla Ciebie, bo prawdopodobnie niewiele
    > rozumiesz, albo utraciłeś koryto i kwiczysz.
    >
    > Smoleńsk, lustracja, dekomunizacja to najważniejsze problemy. Ich
    > rozwiazanie wyprowadziło by wreszcie Polske z postkomunizmu. Do tego
    > dodał bym jeszcze pozamykanie do więzień Kwaśniewskiego, Millera,
    > Pawlaka i Tuska za likeidacje polskich stoczni, cementowni, cukrowni,
    > hut, banków, handlu i ... długa jest lista.
    >
    > pzdr

    Ile można tolerować bombardowanie smoleńskiem, lustracją i
    dekomunizacją, bo to sztuczne wylewanie szamba trawa od bardzo dawna i
    przez całą dobę i żadnych widoków na szybkie tego zakończenie. Chcą
    dekomunizacji to niech ją robią a na okrągło, do porzygania, o tym
    szczekają. W ogóle to powinniście założyć jakiś zakon poświęcony religii
    smoleńskiej, dekomunizacji itp bzdetom, i oddawać się swojej wierze w
    świątyniach a nie w miejscu publicznym, i jeszcze na dodatek kazać sobie
    wszystkim za to płacić.

  • 44. Data: 2017-06-18 14:18:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-06-17 o 11:31, Kamil pisze:

    > Kretyna dziwią proste i oczywiste rzeczy. Abonament RTV to nie podatek
    > do budżetu, ale danina celowa. Gdyby wszyscy płacili to abonament
    > wynosił by 5 zł miesięcznie. W duzym stopniu uniezależniło by to TVP
    > od budżetu/rządu własnie. Jednak postkomuch Czabańsku nie potrafił,
    > nie chciał załatwić tego w UE.
    >
    > pzdr

    Kretyn to ktoś kogo nic nie dziwi. Przyjmuje za normę nawet największe
    zaoferowane sobie g*no. Kurski czy Braun zadeklarowali to że jak
    wszyscy zapłacą to cena tego "abonamentu" spadnie? Dobre sobie -
    uzależniona TVP w sytuacji gdy to partie rządzące obsadzają w niej
    funkcje kierownicze.

  • 45. Data: 2019-02-07 15:55:58
    Od: Kamil <n...@t...pl>

    W dniu 2017-06-02 o 19:04, nikt mnie k_rwa nie lubi 'POPIS/EU pisze:

    > na stronie poczty jakieś kilkanaście godzin temu pisało, że abonament
    > płaci gospodarstwo niezależnie ile posiada odbiorników...
    >
    > dziś już tej informacji nie ma... można nawet stwierdzić, że dzisiaj to
    > już żadnej informacji nie ma...

    PP trudno winić. Umieszczają takie informacje jakie otrzymują od rządu,
    który jest odpowiedzialny za bałagan w sprawie abonamentu. A szczegółowo
    minister Czabański, który przez 3 lata nie potrafił tego uporządkować.
    Proponuję bombardować nieroba korespondencją na Twitterze, Faceboku i
    e-mailowo pytaniami na ten temat. To zwykły skandal.

    Pzdr