  • 1. Data: 2018-10-04 17:06:56
    Temat: Ach te ceny, nowy samochód
    Od: Bok <a...@g...com>

    Tak sobie zerkam i widzę że w 2014 r można było kupić rozsądnego Fiata
    Sedici za 52ty funkiel nówka z salonu, rozsądny silnik 120KM, klima
    centralny zamek co więcej potrzeba

    Co kurła dzisiaj kupi tego typu za 52tys???? dacię? najtańszy
    odpowiednik fiat 500x kosztuje 67tys

    pierd... 4 lata i ceny poszły aż tak w górę!

  • 2. Data: 2018-10-04 17:19:15
    Temat: Re: Ach te ceny, nowy samochód
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bok" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >klima centralny zamek co więcej potrzeba

    >Co kurła dzisiaj kupi tego typu za 52tys???? dacię? najtańszy

    A Kia patrzyles ?

    >pierd... 4 lata i ceny poszły aż tak w górę!

    Inflacja w strefie Euro ?
    Bo przeciez nie spadek kursu PLN....

    J.

  • 3. Data: 2018-10-04 17:32:18
    Od: l...@g...com

    A co Dacia gorsza od Fijata?

  • 4. Data: 2018-10-04 17:45:09
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-10-04 o 17:32, l...@g...com pisze:
    > A co Dacia gorsza od Fijata?

    no kurła jak oglądałem w salonie tego dustera za 52tys to spasowanie
    beznadziejne to nijak się ma to sedici które było o niebo lepiej
    wykonane nawet w podstawowej wersji fresh

  • 5. Data: 2018-10-04 18:06:24
    Od: l...@g...com

    Ale Sedici chyba wyraźnie mniejsze?

  • 6. Data: 2018-10-04 19:55:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 17:32, l...@g...com pisze:
    > A co Dacia gorsza od Fijata?

    Jako że jestem w fazie szukania takiego używanego oczywiście to tylko
    dodam że Sedici to to samo co Suzuki SX4. Nąwet chyba w jednej fabryce
    produkowane.

  • 7. Data: 2018-10-04 20:33:06
    Od: p...@g...com

    To całkiem inne auto.

    https://moto.onet.pl/fiat-500x-i-jeep-renegade-blizn
    iaki-na-targach-w-poznaniu/0f1y8c5

  • 8. Data: 2018-10-05 17:08:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-10-2018 o 17:32, l...@g...com pisze:
    > A co Dacia gorsza od Fijata?

    To jest grupa dyskusyjna, a nie jakieś dziwne forum, więc odpowiadaj w
    temacie i z cytatem, bo kompletnie nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.

  • 9. Data: 2018-10-05 22:14:06
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 4 Oct 2018 17:19:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A Kia patrzyles ?

    Żebyś się nie zdziwił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2018-10-13 13:49:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 17:08, Cavallino pisze:

    > To jest grupa dyskusyjna, a nie jakieś dziwne forum, więc odpowiadaj w
    > temacie i z cytatem, bo kompletnie nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.

    Tak to jest, jak się wszystkich wrzuciło do ignora. Potem nie wiadomo,
    kto komu odpowiada. I jeszcze pretensje...

    --
    MN