  • 1. Data: 2016-11-30 13:24:45
    Temat: Adapter
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-11-30 13:47:04
    Temat: Re: Adapter
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-11-30 13:24, Kamil wrote:
    > Witam
    >
    > Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?
    >
    > Pozdrawiam

    Na przykład na Allegro pełno tego.

  • 3. Data: 2016-11-30 13:49:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 13:24:50 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
    > Witam
    >
    > Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

    Allegro

  • 4. Data: 2016-11-30 13:51:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 13:24:50 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
    > Witam
    >
    > Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?
    Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro
    wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

  • 5. Data: 2016-11-30 13:55:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro
    wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

    Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

  • 6. Data: 2016-11-30 14:21:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 listopada 2016 13:55:27 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
    mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

    > Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

    Podklejenie cienką taśma przezroczysta albo kropelka super glue na złączenie i jest
    oryginalna mini sim;)

  • 7. Data: 2016-11-30 14:56:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 13:24, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

    U operatora

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2016-11-30 18:00:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-11-30 o 13:51, Kris pisze:

    > Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro
    wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

    Potwierdzam, sam tak robię choć kupiłem "specjalny" zestaw, który już
    rok leży gdzieś...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-12-03 17:51:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" o1mi7u$ie0$...@n...news.atman.pl

    > Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

    Mieszam bezproblemowo małe SIMki (Asus Max) z dużymi
    (inne telefony) obudowami -- których mam kilkanaście.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.

  • 10. Data: 2016-12-03 17:53:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>