  • 1. Data: 2009-07-27 13:05:35
    Temat: Adapter Dual SIM - jak obecnie z prądożernością
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Na wstępie proszę nie gonić że daje kolejny wątek w tym temacie.
    Przeczytałem wszystkie od 2007 roku i mam pytanie.

    Jak obecnie wygląda sprawa z prądożernością tych układów? Na aukcjach
    pieją że obecne "generacje" są już tak dobre że praktycznie większe
    zużycie jest niezauważalne, a nawet "pobór prądu jest taki sam jak w
    przypadku samej karty sim" To prawda? Ktoś nabył np "20 generację"
    (nawet są 23), używa i może potwierdzić?

    Zmieniam telefon na taki z dużym ekranem :) i od razu planuje wsadzić
    Playa Internet jako drugi SIM, aby sobie nieraz swobodnie pohasać po
    necie (google mapy, www, maile i inne..) a i jako modem będzie się
    nadawać nieraz.

    Jak idzie wycinanie w praktyce? Ile kart wyrzucę do kosza zanim
    odpowiednio przytnę, czy może pójdzie za pierwszym razem?

    Dzięki za aktualne informacje.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2009-07-28 07:27:09
    Temat: Re: Adapter Dual SIM - jak obecnie z prądożernością
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Piotr M
    z dnia: 2009-07-27 15:05:
> [...]
    > Playa Internet jako drugi SIM, aby sobie nieraz swobodnie pohasać po
    > necie (google mapy, www, maile i inne..) a i jako modem będzie się
    najpierw sprawdź czy w ogóle dual będzie chodził z Twoją komórką

    Paweł