  • 1. Data: 2012-02-29 18:47:50
    Temat: Adobe Elements - gdzie kupic (Polska vs UK)?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Zamierzam kupic pakiet Adobea dla amatorow czyli Adobe Photoshop
    Elements 10 & Adobe Premiere Elements 10. Poniewaz mam Photoshop
    Elements 4 dolaczony do skanera to chodzi o uaktualnienie. No i tutaj
    dochodzimy do cen. W polskim sklepie Adobe kosztuje 126,69 EUR * 4,2
    PLN/EUR = 540 PLN. W polskich sklepach wersja pudelkowa (nie
    uaktualnienie) tez ok. 550 PLN. Ale niedawno sie zakonczyla promocja (na
    ktora sie nie zalapalem) gdzie zestaw byl oferowany za 50% ceny:
    http://fotoblogia.pl/2012/02/13/adobe-photoshop-i-pr
    emiere-elements-10-tansze-o-50
    Moze powotorzy sie wkrotce i warto poczekac? Ktos sie orientuje czy
    takie poromocja zdazaja sie co jakis czas czy to raczej jednorazowa akcja?

    Ale za to w angielskim Amazonie produkt jest sporo tanszy bo za
    uaktualnie tylko 75 GBP * 5 PLN/GBP = 375 PLN:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005INJ46U/ref=s9
    _simh_gw_p65_d0_g65_i1
    Wersja pelna to 90 GBP (450 PLN). Dostawa do Polski z UK darmowa od 25
    GBP. Tylko, ze odlicza angielski VAT i dolicza wg. polskiej stawki wiec
    wyjdzie troche drozej. Wiadomo, ze w Polsce mozna kupic wersje z polskim
    interfacem a w UK tylko z angielskim ale czy jest jeszcze jakas roznica
    i jakis powod dlaczego nalezy kupic produkt Adobe w Polsce a nie w UK?

    P.S.
    Jak ktos chce zakupic Lightroom to do 2 marca jest promocja 50%:
    http://store.adobe.com/store/pl_pl/popup/offer/ltrm_
    save50_201201.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-02-29 23:33:50
    Temat: Re: Adobe Elements - gdzie kupic (Polska vs UK)?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-29 19:47, Marcin pisze:
    > Zamierzam kupic pakiet Adobea dla amatorow czyli Adobe Photoshop
    > Elements 10 & Adobe Premiere Elements 10. Poniewaz mam Photoshop
    > Elements 4 dolaczony do skanera to chodzi o uaktualnienie.

    Poznałeś demo? Bo o ile wersje do gdzieś 7 były używalne, to nowe są dla
    mnie koszmarne.
    No ale oczywiście to subiektywne.

    --
    pozdrawia Adam
    /Polsko, ojczyzno moja, gdzie Quinlan Private Golub buduje Enterprise

  • 3. Data: 2012-03-02 07:46:36
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    Witam

    Poniewaz mam Photoshop
    Elements 4 dolaczony do skanera to chodzi o uaktualnienie. No i tutaj
    dochodzimy do cen.

    IMHO oprogramowanie dołączane jako gratis do sprzętu nie może być podstawą
    uaktualnienia.
    Sprawdź w Adobe.
    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 4. Data: 2012-03-02 13:09:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jerzy Kępa napisa?(a):

    > IMHO oprogramowanie dołączane jako gratis do sprzętu nie może być podstawą
    > uaktualnienia.
    > Sprawdź w Adobe.

    Napisali tam "Dowolna wcześniejsza wersja":
    http://www.adobe.com/pl/products/photoshop-elements/
    buying-guide.displayTab3.html

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-03-02 15:25:44
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    k.com...

    > Napisali tam "Dowolna wcześniejsza wersja":
    > http://www.adobe.com/pl/products/photoshop-elements/
    buying-guide.displayTab3.html

    cytat ze strony:
    http://www.xnet.pl/faq.html?grupa=adobe

    OEM - zazwyczaj pakiety OEM dołączane do sprzętu komputerowego np. skaner.
    Upgrade z produktów typu NFR (Not for Sale) bądź OEM nie jest możliwy.
    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 6. Data: 2012-03-02 15:58:38
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

    A tu masz za 507
    http://www.saturion.pl/product/135394/Oprogramowanie
    /Programy_PC/Adobe_Photoshop_Premiere_Elements_10_PL
    _WIN_BOX.html

    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 7. Data: 2012-03-02 17:12:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jerzy Kępa napisa?(a):

    [...]

    Może nie wyglądam ale ja wiem co to jest OEM ;) Zwracam jednak uwagę, że
    na stronie adobe napisano o *każdej* wersji... ;)

    Gdyby były jakieś ograniczenia dla wersji NFR lub OEM to pewnie by o tym
    napisano tak jak to zrobiono np tutaj:
    http://kb2.adobe.com/cps/153/tn_15304.html gdzie jest jasno i wyraźnie
    napisane, że wersje NFR oraz OEM nie podlegają bezpłatnemu upgrade

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2012-03-03 08:43:07
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    .com...

    [...]
    > Może nie wyglądam ale ja wiem co to jest OEM ;)

    Wyglądasz ;-)
    IMO tekst z Twojego linka jest właśnie załącznikiem do oferty o której
    pisałeś wcześniej.
    Może nie wyglądam, ale napisałem do Adobe, wskazując tę konkretną ofertę.
    Jak odpiszą prześlę ich odpowiedź.
    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa

  • 9. Data: 2012-03-04 10:16:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jerzy Kępa napisa?(a):

    > IMO tekst z Twojego linka jest właśnie załącznikiem do oferty o której
    > pisałeś wcześniej.

    Link jest zalacznikiem do oferty? O czym Ty chlopie piszesz to wiesz to
    tylko Ty ;)

    > Może nie wyglądam, ale napisałem do Adobe, wskazując tę konkretną ofertę.
    > Jak odpiszą prześlę ich odpowiedź.

    Zwykle nie odpisuja ;)

    > --
    > Pozdrawiam - Jerzy Kępa

    Powinno byc "-- ", czyli minus, minus, spacja ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"