  • 1. Data: 2013-08-13 12:02:01
    Temat: Aero2 i stary telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wsadzilem karte aero2 do starego telefonu, LTE na pewno nie ma,
    UMTS tez nie ma ... powinien ten darmowy internet dzialac czy nie ?

    telefon sie wlacza, jakies pakiety ppp przychodza, ale windows cos
    polaczenia nawiazac nie chce.

    Cos w parametrach ppp jest nie tak, czy oni na innych
    pasmach/technologiach nie udostepniaja ?

    J.

  • 2. Data: 2013-08-13 12:20:46
    Temat: Re: Aero2 i stary telefon
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    J.F. pisze:

    > Cos w parametrach ppp jest nie tak, czy oni na innych
    > pasmach/technologiach nie udostepniaja ?

    Ponoć tylko 3G/UMTS

    http://jdtech.pl/aero2

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-08-13 12:55:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > polaczenia nawiazac nie chce.
    >
    > Cos w parametrach ppp jest nie tak, czy oni na innych
    > pasmach/technologiach nie udostepniaja ?

    Tylko UMTS i tylko na 900 MHz.

  • 4. Data: 2013-08-13 13:12:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Rezmer" kud1ao$52v$...@n...news.atman.pl

    > Ponoć tylko 3G/UMTS

    > http://jdtech.pl/aero2

    3G i 4G.

    Ale ponoć Aero2 ma także swoje 2G.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-08-13 13:51:46
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-13 12:02, J.F. pisze:

    > Wsadzilem karte aero2 do starego telefonu, LTE na pewno nie ma,
    > UMTS tez nie ma ... powinien ten darmowy internet dzialac czy nie ?

    Poszukaj, czy ten tf działa z Aero2 na stronach jdtech.pl

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-08-13 14:01:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 7. Data: 2013-08-13 15:09:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 14:01:53 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Tylko UMTS i tylko na 900 MHz.

    Hm, to skad te pakiety ppp ?

    J.

  • 8. Data: 2013-08-13 19:40:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 Aug 2013 15:09:35 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Hm, to skad te pakiety ppp ?

    Nie ma to znaczenia bo tak jak ktoś już wyżej wspomniał musi być to
    telefon z umts 900 Mhz więc chodzi o nowsze telefony, bo starsze miały
    tylko umts2100 czyli też się nie nadają. Nie wspominam o takich bez
    umts bo to wiadomo. Nie ma opcji żeby aero działało na takich
    telefonach. Karty logują się tylko do nadajników umts plusa na 900
    Mhz. Więc w twoim telefonie też działać nie będzie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-08-14 09:06:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 19:40:01 +0200, dizel napisał(a):
    > On Tue, 13 Aug 2013 15:09:35 +0200, "J.F."
    >>
    > Nie ma to znaczenia bo tak jak ktoś już wyżej wspomniał musi być to
    > telefon z umts 900 Mhz więc chodzi o nowsze telefony,

    No ale co - te pakiety generuje telefon, czy operator jednak potrafi
    sie polaczyc z telefonem ktory o UMTS nawet nie slyszal ?
    Ba, telefon potrafi zestawic polaczenie GPRS z APN "darmowy".
    Tylko dalej cos nie przechodzi, mimo ze jakies pakiety przechodza.

    Chyba ze faktycznie tyo telefon generuje ...

    J.

  • 10. Data: 2013-08-14 13:35:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." wm9xq7fogelu$....@4...net

> [...]
    > Ba, telefon potrafi zestawic polaczenie GPRS z APN "darmowy".
    > Tylko dalej cos nie przechodzi, mimo ze jakies pakiety przechodza.

    Są naprawdę sieci Aero2 na 2G. I czasami Aero2 idzie po EDGE.
    (sprawdziłem to namacalnie) Pytanie tylko -- czy EDGE to 2G?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'