  • 1. Data: 2014-05-13 11:06:12
    Temat: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: k...@o...pl

    Moze bylo ale..warto do odnotowania, bo odpowiedz mnie rozwalila.

    takiego oto maila przyslali na zgloszeniu problemu z kodami:

    Przy pojawieniu się trudniejszego kodu (z plamami) należy kliknąć Odśwież odswiez aby
    pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam). Próba wprowadzenia trudnego kodu
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

  • 2. Data: 2014-05-13 11:12:09
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 May 2014 02:06:12 -0700 (PDT), k...@o...pl wrote:

> [...]
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    >to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

    Tak właśnie działa captcha więc lepiej odświeżać aż trafimy na coś
    łatwiejszego, na dzień dzisiejszy tak jest, ale ze 2 tygodnie temu
    nawet odświeżanie nie pomagało bo każdy kod był z plamami.
    Dziś przeplatają się kody z plamami z takimi do odczytania, tyle że
    jak użytkownicy aero dużo błędów będą popełniać to pozostaną znowu
    same trudne kody.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-05-13 12:02:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-13 11:06, k...@o...pl wrote:
> [...]
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    > to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

    dobrze, ze po trzech błędnych wpisaniach capcha nie blokuje kolejnych
    prob na np. 10,20minut czy godzine :)
    Ale ciii, bo jeszcze wpadna na ten pomysl ;)

  • 4. Data: 2014-05-13 12:59:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-13 11:12, dizel pisze:

> [...]
    > Dziś przeplatają się kody z plamami z takimi do odczytania, tyle że
    > jak użytkownicy aero dużo błędów będą popełniać to pozostaną znowu

    Jak to, jak to w ogóle możliwe? Wygląda na to że oni muszą jakoś
    sztucznie generować te kody skoro twierdzą że odświeżenie, a błędne
    wpisanie wywołuje dwie zupełnie inne reakcje..

  • 5. Data: 2014-05-13 18:20:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-13 12:59, Trybun napisał/a:

    > Jak to, jak to w ogóle możliwe? Wygląda na to że oni muszą jakoś
    > sztucznie generować te kody skoro twierdzą że odświeżenie, a błędne
    > wpisanie wywołuje dwie zupełnie inne reakcje..

    To nie "oni" (Aero2) generują te obrazki, tylko Google ;-)
    Poczytaj:
    http://www.dobreprogramy.pl/Desperacja-uzytkownikow-
    BDI.-Aero2-nie-panuje-nad-usluga-Googlea-wiec-testy-
    reCAPTCHA-coraz-trudniejsze,News,53988.html

    I to:
    https://www.google.pl/#newwindow=1&q=captcha+site:do
    breprogramy.pl

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2014-05-14 01:32:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > Dziś przeplatają się kody z plamami z takimi do odczytania, tyle że
    > jak użytkownicy aero dużo błędów będą popełniać to pozostaną

    To chyba taki polski folklor, że jesteśmy łasi na darmochę...
    Dawniej tepsa 202122 teraz aero2 i robimy piruety aby dostać
    ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?
    Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

  • 7. Data: 2014-05-14 02:14:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To chyba taki polski folklor, że jesteśmy łasi na darmochę...

    A w USA to niby nie ?
    Oglos ze lody za darmo :-)

    >Dawniej tepsa 202122 teraz aero2 i robimy piruety aby dostać
    >ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?

    202122 nie bylo za darmo, a wrecz bardzo drogo.

    >Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

    Zalezy ... pakiet moze byc drogi.
    A moze to o zasade chodzi - w sumie to juz zaplacilismy, to teraz
    domagamy sie naleznego :-)

    P.S. podpialem wlasnie modem ... jakie captcha ?
    Zlikwidowali, szczescie mialem, tylko dla tych co duzo uzywaja ?

    J.

  • 8. Data: 2014-05-14 05:16:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lkua1j$af2$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    > ochłapy byle za darmochę... Ech - kiedy się czegoś nauczymy?
    > Naprawdę nie warto wykupić sobie pakiet i nie pieprzyć się z capcha?

    Bredzisz, Pszemol.
    Po pierwsze, 202122 nie bylo za darmoche.
    Po drugie, twierdzisz ze w USA ludzie nie wola miec cos za darmo, jesli
    maja wybor (kosztem jakosci uslugi)?
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-05-14 05:18:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > Tak właśnie działa captcha więc lepiej odświeżać aż trafimy na coś
    > łatwiejszego, na dzień dzisiejszy tak jest, ale ze 2 tygodnie temu
    > nawet odświeżanie nie pomagało bo każdy kod był z plamami.

    No, wlasnie. Teraz mialem tak samo.
    Same plamy...
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-05-14 12:05:02
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    > to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

    Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć z
    Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach
    kilka razy na dzień.