  • 41. Data: 2005-11-26 09:03:31
    Temat: Re: Air-bites - opinie
    Od: "Paweł" <h...@u...salbis.net>

    > Sorry, ze z innej beczki, jaki telefon obsluguje SSH?

    Siemens CX65 + midpssh (w Javie).

    Paweł

  • 42. Data: 2005-11-26 11:22:03
    Od: d...@w...sobie.to

    QQlka <q...@b...pl> wrote:

    > Ogolnie ladny narzut :) stad mowie, ze drogo.. ale patrze z pozycji
    > dostawcy.

    To popatrz przez "pryzmat", najlepiej taki od kosztow
    doprowadzenia do celu, a nie od kosztow wypchniecia w swiat :)

    Bo wiesz, sa "darmowe" kierunki, np. WIX, tylko ze on jest
    darmowy tam, gdzie jest. A gdzie go nie ma, to trzeba zaplacic za
    transmisje, chocby wlasnymi gratami.
    Dlatego np. lepiej przyniesc serwer do sieci, niz ciagnac siec do
    serwera :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    13. Draw a tiny, black spot on your arm. Make it bigger every day.

  • 43. Data: 2006-01-05 09:47:22
    Od: Maksymilian Muller <e...@o...pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):

    > Tak, sraty-traty i d* w kwadraty.
    > To wyglada jak jakis zart, nawet firm "wacek w garazu" wypada lepiej.
    > Mamy podobna oferte, tylko ze za 80zl mozna kupic 2M. Sa tez w tym gwarancje
    > pasma, a dostep jest via RJ45. Mamy wifi na Ursynowie po 6zl/GB i bez
    > abonamentu. Nie instalujemy DSLi, bo nie sa nam potrzebne, podlaczamy
    > do... siebie, a dalej w swiat wieloma drogami
    > I choc wydaje mi sie, ze chwilowo jestesmy najtansi,

    Niema to jak reklama Atcomu :-) Panie Darecki z forum
    http://forum.komrel.net/

    > jestesmy odosobnieni. Napotykamy podobne oferty w dzialajacych sieciach,
    > czesc z tych sieci kupuje od nas dostep, a czesc od innych firm. w TPSA
    > kupuja tylko zupelne krzaki,

    No jasne i tylko wy jestescie the best.

    >takie o zasiegu jednego domu i 10 uzytkownikow,
    > a przynajmniej nie spotkalem nikogo innego. Dlaczego?

    Hmm to ciekawa teoria.

    >Bo lacze, to nie tylko
    > pasmo, to takze np. wydajnosc liczona w pakietach. Kazde lacze dziala z
    > pakietami 1.5k, a ile dziala jak sa 10x mniejsze?Ruch z takiej sieci
    > wyglada nieco inaczej

    Tutaj sie zgodze, jednak jest tez kwestia cena -> wydajnosc -> awarynosc
    -> cena koncowa. Nie wierze jezeli byscie byli mala firma ze stac was
    bylo zaraz na lacze gts / crowley ktora sa na usn.
    Uwazam takze ze nie milo Pan sie wyraza o malych operatorach (sam nie
    jestem zeby nie bylo) ale to jest odczuwalne czytajac Panstwa cennik na
    stronie glownej dla sieci osiedlowych.

    > Takiego kitu, to dawno nie widzialem. A moze oni celowo instaluja
    > jedengo DSLa na jednego usera?

    Jezlei chodzi o airbytes to faktycznie nie zly kit i juz od dawna
    smierdzi jakis przekretem.

    > ps. miasto domyslne, wawa (zeby nie bylo, ze jak z wawy, to nie podaja
    > miasta w postach) :)

    Tak tak wiemy -) i nawet na jakiej ulicy.

    Max

  • 44. Data: 2006-01-06 00:37:07
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Maksymilian Muller <e...@o...pl> wrote:
    > Niema to jak reklama Atcomu :-) Panie Darecki z forum
    > http://forum.komrel.net/
    [...]
    > Tak tak wiemy -) i nawet na jakiej ulicy.

    Prawdziwy z Ciebie detektyw.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl