  • 11. Data: 2023-05-18 00:45:55
    Temat: Re: Air-socket/164
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-16, Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:
> [...]
    /CT4008T_1024x1024.png

    ories/testing_cable-neware_battery_tester_accessorie
    s.jpg

    inal-new-plt-apex-plt/463717119.html

    ewod-4-pin-nc-cb-9680119805

    > Szukaj po haśle "Aviation Connector"

    Dzięki. Może stąd dali w nazwie "air" :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2023-05-18 12:46:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 16.05.2023 o 23:53, Jacek Radzikowski pisze:

    > Bo:
    > po GX connector amerykański Amazon znajduje 137 produkty.
    > po "Aviation connector: jest "Over 1000"

    Akurat wyszukiwarka Amazona to ostatnia rzecz której bym zaufał,
    znajduje wszystko tylko nie to co szukasz, chyba że już ją poprawili,
    ale niedawno jeszcze tak było.
    Więc tymi ilościami znaleźonymi bym sie kompletnie nie sugerował.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2023-05-18 13:23:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Akurat wyszukiwarka Amazona to ostatnia rzecz której bym
    > zaufał, znajduje wszystko tylko nie to co szukasz

    Nie ma tam jakiegoś przycisku w rodzaju "Invert Selection"?

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2023-05-18 14:38:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie ma tam jakiegoś przycisku w rodzaju "Invert Selection"?

    Jest skrót klawiaturowy.
    ,,Ctrl" + ,,Alt" + strzałka w dół

    Robert