  • 1. Data: 2016-05-28 06:45:49
    Temat: Akcesoria w W-wie - gdzie?
    Od: "Cezary" <...@...pl>

    Może ktoś widział w jakimś sklepie w Warszawie
    duży wybór uchwytów samochodowych do smartfona?
    Chciałbym móc przymierzyć zarówno takie chwytające
    smartfona po bokach, jak i te chwytające góra-dół.
    Dostęp do wszystkich przycisków i otworów jest bardzo
    ważny i decyduje o wygodzie w czasie jazdy.
    Dlatego nie chcę wybierać na podstawie rysunku i kupować
    przez Internet.

    Będę wdzięczny za podanie przykładów takich sklepów.

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 2. Data: 2016-05-28 14:23:14
    Temat: Re: Akcesoria w W-wie - gdzie?
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-28 o 06:45, Cezary pisze:
> [...]
    > Dlatego nie chcę wybierać na podstawie rysunku i kupować
    > przez Internet.
    >
    > Będę wdzięczny za podanie przykładów takich sklepów.

    http://www.ceneo.pl/24739045#tab=spec
    Dostęp do wszystkiego jest, trzyma bardzo dobrze (jak się zakurzy można
    umyć wodą). Mankament: jak w zeszłe upalne lato było po 37st C w cieniu
    to w czarnym samochodzie stojącym na słońcu było z 70st C. Stopił się
    żel w rogu. Wyciąłem ten kawałek i działało dalej.
    Można to było kupić w TESCO. Może jeszcze gdzieś są do kupienia.
    pzdr
    JS

  • 3. Data: 2016-05-28 18:16:42
    Od: "Cezary" <...@...pl>

    Użytkownik "JS" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rogu. Wyciąłem ten kawałek i działało dalej.
    > Można to było kupić w TESCO. Może jeszcze gdzieś są do kupienia.

    Dzięki.
    Nie spotkałem się do tej pory z uchwytem żelowym.
    Czym różni się on od uchwytu nie-żelowego?
    Czy żel w czymś pomaga?

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 4. Data: 2016-05-28 18:25:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.05.2016 o 18:16, Cezary pisze:
    > Dzięki.
    > Nie spotkałem się do tej pory z uchwytem żelowym.
    > Czym różni się on od uchwytu nie-żelowego?
    > Czy żel w czymś pomaga?

    Brak uchwytów tylko "lepka" powierzchnia żelowa, resztę pokaże Ci np.
    Google:
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&sourc
    e=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu&oq=uchwyt+%C5%
    BCelowy

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2016-05-28 18:46:30
    Od: "Cezary" <...@...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Google:
    > https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&sourc
    e=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu&oq=uchwyt+%C5%

    Bardzo dziękuję. Z opisu na podanej stronie nie wynika czy telefon
    nie "klei się" po odczepieniu od uchwytu.
    Ciekawe jaką opinie mają o takich uchwytach użytkownicy.
    Są tutaj tacy? Jeśli tak, to bardzo proszę o uwagi.

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 6. Data: 2016-05-28 19:40:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.05.2016 o 18:46, Cezary pisze:

> [...]
    BCelowy

    > Bardzo dziękuję. Z opisu na podanej stronie nie wynika czy telefon
    > nie "klei się" po odczepieniu od uchwytu.

    Nie klei się.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-05-29 08:42:38
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Czarek
    naskrobał(a):

    > Nie klei się.

    Telefon "nie klei się" bo na nim nic nie zostaje, żel pozostaje na
    uchwycie. Jedynym mankamentem jest to iż nie można "przykleić telefonu z
    założoną osłoną ze skórki ekologicznej czyli skaju (czy jak to się tam
    pisze).
    Mam taki uchwyt i z pleckami silikonowymi załozonymi na Redmi Note 2 działa
    idealnie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

  • 8. Data: 2016-05-30 10:16:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Może ktoś widział w jakimś sklepie w Warszawie
    >duży wybór uchwytów samochodowych do smartfona?

    W Auchan i Leclerc jest spory wybor, pewnie sa i w Warszawie.

    >Dostęp do wszystkich przycisków i otworów jest bardzo
    >ważny i decyduje o wygodzie w czasie jazdy.

    Mnie sie takie cos sprawdza
    http://www.ceneo.pl/37841666

    Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to
    sie niemal nie da.

    J.

  • 9. Data: 2016-05-30 18:09:12
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > Mnie sie takie cos sprawdza
    > http://www.ceneo.pl/37841666
    >
    > Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to
    > sie niemal nie da.

    Ciekawe ustrojstwo. Możesz pokazać zdjęcie z telefonem zamontowanym w tym.
    Jakoś moja wyobraźnia poległa przy wymyślaniu jak to może wyglądać z
    telefonem.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 10. Data: 2016-05-30 18:26:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.05.2016 o 18:09, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawe ustrojstwo. Możesz pokazać zdjęcie z telefonem zamontowanym w tym.
    > Jakoś moja wyobraźnia poległa przy wymyślaniu jak to może wyglądać z

    Tu są większe zdjęcia:
    https://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=954&g=550325&n
    =ESPERANZA-UCHWYT-SAMOCHODOWY-DO-TELEFONOW-EMH103&w=

    https://www.net-s.pl/obrazki_n/g550000/Telefony_Tele
    fony_i_smartphoney__Akcesoria_Akcesoria_ESPERANZA_EM
    H103_5901299908761_550325_1.jpg

    - weź też pod uwagę nazwę "Crocodile" i wszystko stanie się jasne ;-)

    PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

    --
    Czarek