  • 1. Data: 2019-04-01 13:36:19
    Temat: Akcja TISPOL
    Od: p...@g...com

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-
    akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-k
    arac.html#s=BoxOpImg3

  • 2. Data: 2019-04-01 14:09:08
    Temat: Re: Akcja TISPOL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka
    -akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-
    karac.html#s=BoxOpImg3

    Znowu ?
    To juz ktorys raz ostatnio czytam.

    W dobrym momencie powstala ta partia kierowcow :-)

    P.S.1 Caly tydzien ? To ich na Wielkanoc zabraknie ...
    P.S.2 Czyli u Niemcow znow jakis Blitzertag ?

    J.

  • 3. Data: 2019-04-01 14:15:38
    Od: p...@g...com

    Bayern na dniach
    https://www.idowa.de/inhalt.bayern-blitzer-marathon-
    2019-hier-wird-naechste-woche-geblitzt.7f509a1e-136c
    -4852-984a-28dc23cf03aa.html

  • 4. Data: 2019-04-01 14:15:54
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 14:09, J.F. pisze:

    > Znowu ?
    > To juz ktorys raz ostatnio czytam.

    Po prostu mają jeden komplet baterii. Przekładają z alkomatu do radaru,
    z radaru do alkomatu. I tak w kółko mamy info o akcji trzeźwość, potem
    prędkość, potem trzeźwość itd.

    Pomiędzy "akcjami" przerwa kilka dni na podładowanie owych baterii ;)

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2019-04-01 15:46:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 1 Apr 2019 04:36:19 -0700 (PDT), p...@g...com

    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-
    akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-k
    arac.html#s=BoxOpImg3

    Mnie w piatek wyhaczył polizmen jak jechałem z telefonem przy uchu
    (dosłownie chwilę wcześniej mi zerwał, ze dwa razy pod rząd i to nie
    pierwszy raz, mój "cudowny" wbudowany zestaw głośnomówiący rockford fosgate
    i poirytowany go wyłączyłem). 200zł i 5pkt. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2019-04-01 15:51:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 1 Apr 2019 14:09:08 +0200, J.F.

    > W dobrym momencie powstala ta partia kierowcow :-)

    Poważnie myślisz że to ma szansę zdobyć więcej niż promil poparcia? Ja
    wiedziałem że debili u nas nie brakuje, ale że jest aż tak dużo, by pod
    takimi pierdołami życie społeczne układać, to jakiś absurd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-04-01 16:43:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-01 o 13:36, p...@g...com pisze:

    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-
    akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-k
    arac.html#s=BoxOpImg3

    Na ulicy przed moim domem jak było 50, tak jest 50. Jak jeździli 100+,
    tak jeżdżą 100+ i żadnego Policjanta nie widać. Mieszkam tu 10 lat i
    nigdy nie widziałem żadnej próby pomiaru prędkości, a chętnych do utraty
    prawa jazdy na miejscu mieliby tu na kopy (teren zabudowany). Policja
    jest niezła w ogłaszaniu akcji teoretycznych.

  • 8. Data: 2019-04-01 17:05:22
    Od: p...@g...com

    Wrzuć video na YouTube to pogadamy ;-)

  • 9. Data: 2019-04-01 17:53:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 1 Apr 2019 14:09:08 +0200, J.F.

> [...]
    >pod
    >takimi pierdołami życie społeczne układać, to jakiś absurd.

    A to zalezy jak sie beda starac :-)

    Nauczycielem nie jestem, to mnie nie interesuje czy dostana podwyzki
    czy nie,
    czy prad bedzie z wiatrakow czy z wegla ... prawde mowiac g* mnie
    obchodzi, poki bedzie,
    to zaczyna byc istotne czy dostane dzis mandat za parkowanie czy nie
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-04-01 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

> [...]
    > trzeźwość, potem prędkość, potem trzeźwość itd.
    >
    > Pomiędzy "akcjami" przerwa kilka dni na podładowanie owych baterii

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch