  • 1. Data: 2018-04-16 11:47:13
    Temat: Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
    Od: universis <u...@w...pl>

    Usiłuję zmodernizować telefon Galaxy Mini GT S 5570. Na kompie: win7 32 bit,
    sterowniki do telefonu oryginalne Samsung. Przygotowując telefon zrobiłem : data
    wipe/factory reset i dwa restarty telefonu. W laptopie wyłączyłem firewall'a, a w
    trybie awaryjnym wyłączyłem wszystkie pozycje antyvirusa. Usiłuję zrobić to programem
    Odin 1.85 który "Widzi" ten telefon. W Odinie - gdy przychodzi moment wejścia w tryb
    serwisowy - wciskam przyciski: Power, HOME, Vol_Down - pokazuje się żółta ikonka
    adroida typu "Roboty drogowe" :), wciskam więc Vol+ - na kompie w tym czasie mam
    Odina z wczytanym plikiem nowego romu :
    S5570XWKTH_S5570OXXKT9_S5570XWKT4_HOME.tar.md5 (235MB)- podłączam kabelek USB do
    telefonu - i jak w/g tuturiala pokazuje się napis "Add" w lewym okienku Odin'a, a
    polu powyżej "zapala" się na żółto pole z napisem 0:[com5]. Wciskam start. W lewym
    okienku Odin'a pojawiają się dalsze napisy które stają na napisie : SetupConnection..
    i tak może sobie stać od rana do wieczora, a napis na zielonym tle: PASS nie pojawi
    się. Ostatnio ściągnąłem: universal_gb_root_v25.zip i hardware'owo zainstalowałem -
    teraz telefon jest podobno zrootowany, ale nie wiem po czym to poznać - ikonka
    SuperUser jest, ale w dalszym ciągu nic z zmianą androida z 2.2.1 na 2.3.6 się nie
    dzieje. Proszę o jakąś pomoc.

  • 2. Data: 2018-04-16 15:25:31
    Temat: Re: Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Apr 2018 02:47:13 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, universis
    <u...@w...pl> napisał(-a):

    > Ostatnio ściągnąłem: universal_gb_root_v25.zip i hardware'owo zainstalowałem -
    teraz telefon jest podobno zrootowany, ale nie wiem po czym to poznać - ikonka
    SuperUser jest,

    To ją uruchom, jeżeli nie będzie roota to będzie piszczeć.
    Możliwe, że jest tam jakaś opcje "test root".

    Ostatecznie ściągnij ze sklepu jakiś Root Checker.

  • 3. Data: 2018-04-16 20:04:57
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 14:26:04 UTC+1 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > To ją uruchom, jeżeli nie będzie roota to będzie piszczeć.
    > Możliwe, że jest tam jakaś opcje "test root".
    >
    > Ostatecznie ściągnij ze sklepu jakiś Root Checker.

    Dziękuje za odpowiedź. Z tego wynika że jednak root jest potrzebny, bo tuturial z
    którego korzystam opisuje update Androida z hasłem że root jest niepotrzebny.
    Robię to pierwszy raz. Znalazłem jeszcze jedną ikonę odnośnie root'a - root
    validator. Uruchomiłem obie - nic nie piszczało - zrobiłem próbę update, ale nic z
    tego nie wyszło. Chyba trzeba poszukać innego root'a. Może ktoś napisze jakiś
    wypróbowany sposób lub link do odpowiedniego root'a, teraz jest gorzej jak było bo
    nie można odinstalować bieżącego root'a.

  • 4. Data: 2018-04-16 20:06:03
    Od: universis <u...@w...pl>

  • 5. Data: 2018-04-18 17:59:29
    Od: universis <u...@w...pl>

    Doczytując ten wątek: http://forum.android.com.pl/topic/18857-rootowanie-g
    alaxy-mini-221-froyo-23x-gingerbread/ "do deski" - dowiedziałem się że z telefonami
    rodem z Plusa - są jakieś problemy. No właśnie mój też jest z pod Plusa. Jak czytam
    posty na temat Android update mojego telefonu to doczytuję się że w trybie recovery
    można zrobić update wybierając odpowiedni plik na karcie. W moim telefonie tego
    wyboru nie ma - chciał nie chciał - trzeba wybrać update.zip. Zmieniłem więc
    jakiegoś roota na update.zip - ale ten root okazał się niewłaściwy - odinstalowałem
    ile się dało - jednak trochę zostało. Mam więc pytanie : Czy jak zmienię nazwę romu
    na update.zip to czy to się w ogóle zainstaluje, a jeśli tak to czy poprawnie ? Czy
    będzie jakaś deska ratunku jak by coś nie wyszło - mam oryginalny rom dla tego
    telefonu - prosto od samsunga, bez żadnych pośredników ?

  • 6. Data: 2018-05-07 20:34:35
    Od: universis <u...@w...pl>

    Widzę że mimo upływu czasu nikt mi nie odpowiedział. To może tylko ostatnią kwestię
    należy wziąć pod uwagę : update systemu z karty pamięci. Kluczowe dla mnie informacje
    to : Czy tylko modernizowany ROM można w ten sposób zainstalować czy też może być
    oryginalny od Samsunga - dedykowany na ten telefon ? Ten ROM to wersja 2.3.6 i więcej
    mi nie potrzeba bo aplikacja która chcę zainstalować później potrafi już w takim
    środowisku pracować. Jeśli oryginalny ROM nie może być - to jaki polecacie do tego
    telefonu ?