  • 1. Data: 2014-07-28 17:28:20
    Temat: Aku Varta Blue czy Silver?
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Mam pytanko: muszę kupić akumulator i mam do wyboru Varta Silver i Varta
    Blue. Oba 60 Ah, Blue ma prąd rozruchowy 540 A a Silver 600.
    Różnica w cenie 10 zł.
    Wybrałbym tego Silver, ale nie mają na stanie i trzeba czekać tydzień, a
    mnie czas goni.
    Jak radzicie? Poczekać na Silver, czy brać Blue już?
    Czy różnica w jakości jest zauważalna?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-07-28 18:43:40
    Temat: Re: Aku Varta Blue czy Silver?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > mnie czas goni.
    > Jak radzicie? Poczekać na Silver, czy brać Blue już?

    Nie czekac, nie ma wiekszego znaczenia. Generalnie aku z nizszym pradem ma
    wieksza trwalosc.

  • 3. Data: 2014-07-28 18:47:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    I zeby nie bylo... sprawdz date produkcji i wez miernik. Ja bym nie bral
    jesli aku bedzie mial mniej niz 12,5 V

  • 4. Data: 2014-07-28 19:17:00
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-28 18:47, Czesław Wiśniak pisze:

    > I zeby nie bylo... sprawdz date produkcji
    No właśnie - data produkcji jest bardzo ważna, tylko, gdzie jest podana?
    Jacek

  • 5. Data: 2014-07-28 20:05:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > No właśnie - data produkcji jest bardzo ważna, tylko, gdzie jest podana?
    > Jacek

    http://student.if.pw.edu.pl/~adabro/aku.html

    Kolory powinny sie zgadzac, kropka pod V