  • 1. Data: 2018-02-05 14:52:23
    Temat: Akumulator Li-Ion wielkości AAA / R3
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy są gdzieś dostępne akumulatorki 3,7 V litowe o wielkości
    standardowego "małego paluszka"?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-02-05 15:36:25
    Temat: Re: Akumulator Li-Ion wielkości AAA / R3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy są gdzieś dostępne akumulatorki 3,7 V litowe o wielkości
    >standardowego "małego paluszka"?

    Jak tak patrze na fotke
    http://wamtechnik.pl/produkty/litowe/12

    to mi sie wydaje ze widze Saft LSX ... ale tam chyba pisze 14500 ...
    czyli R6/AA
    Bo w ofercie to tylko jakies wielkie.

    Panasonic UR-14430 to troche za duze, czy sie zmieszcza ?

    Ale to chyba wprost pasuje
    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3778
    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=5061

    J.

  • 3. Data: 2018-02-05 16:36:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.02.2018 o 15:36, J.F. pisze:

    > Ale to chyba wprost pasuje
    > http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3778
    Dzięki. Ten mi pasuje.
    Jacek

  • 4. Data: 2018-02-05 17:51:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 5 Feb 2018 16:36:24 +0100, Jacek
    <k...@a...com> wrote:
    > Dzięki. Ten mi pasuje.

    Zauważ, że to ogniwo ma, za przeproszeniem, stulejkę. Może to być
    kłopotliwe w użyciu z koszykami do baterii gdzie jest płaski pad +.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-02-05 21:42:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.02.2018 o 17:51, Marek pisze:
    > Zauważ, że to ogniwo ma, za przeproszeniem, stulejkę. Może to być
    > kłopotliwe  w użyciu z koszykami do baterii gdzie  jest płaski pad +.
    Nie przeszkadza. Mam styk wypukły.
    Jacek