  • 11. Data: 2018-03-26 14:54:33
    Temat: Re: Akumulator zimą.
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    To chyba normalne ze jak coś pobiera to masz 2 wyjścia - odpiąć całkiem albo ładować.
    Chociaż u mnie chyba zegarek przy liczniku dziala ale to minimalny pobór.

  • 12. Data: 2018-03-27 11:03:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Drzewo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    > Nie warto. Kiedyś też byłem fanem, ale do czasu. Akumulator, który nie
    > kręci rozrusznikiem ładuje w 2 minuty i przełącza się na stan
    > "naładowany". Oczywiście brak prądu do uruchomienia moto. Oximiser 900(
    > http://www.moto-opinie.info/?action=show&id_produktu
    =711 ) ładuje taki
    > akum nadal ponad pół godziny i doprowadza go do stanu używalności.

    też nie warto, na zimę wystarczy podłączyć zasilacz np
    http://allegro.pl/zasilacz-stabilizowany-13-5v-1-2a-
    16w-5-5-2-5-fv-i6465259149.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2018-03-27 11:15:04
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Drzewo" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    =711 ) ładuje taki

    > też nie warto, na zimę wystarczy podłączyć zasilacz np
> [...]

    jeszcze taniej
    http://allegro.pl/zasilacz-13v-650ma-impulsowy-sieci
    owy-stabilizowan-i5263877470.html

    --