  • 1. Data: 2017-11-10 10:09:56
    Temat: Akumulator - znajde taki lub da sie go zmontować z dwu 18650?
    Od: s...@g...com

    Taki akumulator potrzebuję:
    http://www.pulster.de/info/pdas/netwalker/netwalker-
    battery.jpg
    Na dole obrazka.

    Wygląda mi na szeregowo podpiete da liion-y. Ale nie wiem czy wogole da sie ladowac
    je szeregowo więc pewnie ładowanie jest realizowane jakos inaczej...

    Ma ktos jakieś sugestie jak temat ugryźć?

  • 2. Data: 2017-11-10 18:27:44
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-11-10 o 10:09, s...@g...com pisze:
> [...]
    je szeregowo więc pewnie ładowanie jest realizowane jakos inaczej...

    > Ma ktos jakieś sugestie jak temat ugryźć?

    To są w pakiecie 2 Li-on ale 18500 raczej. Zobacz po wymiarach i
    proporcjach.
    Tam o ładowanie dba pewnie elektronika tego urządzenia.
    Chcesz na wymianę czy takie samo użyć do własnych celów, jak do własnych
    to ze środka wyprowadzić, przewód do balancera.

  • 3. Data: 2017-11-11 14:43:38
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 10 listopada 2017 18:27:45 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:

> [...]
    > "Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
    > że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

    Chciałbym wymienic bo urządzenie jest całkiem sprawne jeszcze (równiez pod względem
    wydajnosci sobie daje rade).
    Ale nie wiem ile by mnie cala zabawa wyszla.
    Jakby sie dało gdzieś zamiennik kupic za stówe lub półtorej to bym sie zdecydował.
    Jakbym miał grzebać to juz raczej słabo bym to widział...

  • 4. Data: 2017-11-11 20:04:45
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-11-11 o 14:43, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Jakby sie dało gdzieś zamiennik kupic za stówe lub półtorej to bym sie zdecydował.
    Jakbym miał grzebać to juz raczej słabo bym to widział...
    Zmierz długość i szerokość tego akumulatora i będzie wszystko wiadomo na
    100%. Mnie się wydaje, że to 18500.
    18 - to srednica nominalna ogniwa w mm, 500 - długość (50mm).
    W 18650 po prostu długość masz 65mm.
    Sprawdź ile styków ma akumulator, jeżeli po obu końcach po jednym czyli
    tylko + i -, to oznacza, że to typowo szeregowe połączenie.
    Wtedy możesz zamówić zgrzany pakiet dwóch akumulatorów gdzieś na allegro
    czy BTO.pl itd. Kupić dwie sztuki samemu zmontować pakiet. Zgrzać w
    koszulkę termo. Jeden to koszt około 30pln, za bardzo dobrej jakości
    firmowy.
    Jeżeli jest gdzieś trzecie wyprowadzenie to znaczy, że ma wyprowadzenie
    do balancera i szukałbym zamiennika do tego urządzenia.
    Choć samemu tez bym zmontował, zależnie jak ktoś jest manualnie
    przystosowany do takiej pracy ;)

  • 5. Data: 2017-11-13 19:30:35
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:04:59 UTC+1 użytkownik Jawi napisał:
> [...]
    > do balancera i szukałbym zamiennika do tego urządzenia.
    > Choć samemu tez bym zmontował, zależnie jak ktoś jest manualnie

    Dzieki za sugestie, zerkne do środka co mozna by tam uskutecznić. Dzieki za pomoc.