  • 1. Data: 2017-08-31 21:35:05
    Temat: Alcatel nie pisze na karte
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Yo Ziom!
    Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
    Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

    Jest jakaś szansa to zmienić?

  • 2. Data: 2017-08-31 21:45:38
    Temat: Re: Alcatel nie pisze na karte
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Smok Eustachy" napisał:

    > Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.

    To się ciesz, że możesz z niej jeszcze odczytywać - zgraj gdzieś czym
    prędzej dane i zacznij się rozglądać za nową kartą.
    Brak możliwości zapisu to często pierwszy objaw "padania" karty.

    JoteR

  • 3. Data: 2017-08-31 23:03:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 31 Aug 2017 21:35:05 +0200, w
    <59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Yo Ziom!
    > Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
    > Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

    Rozumiem, że zapisuje, ale nie ma efektu?
    Jeżeli tak, to backup i nowa karta -- ta właśnie padła.

  • 4. Data: 2017-09-01 12:01:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 31.08.2017 o 23:03, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 31 Aug 2017 21:35:05 +0200, w
    > <59a864e9$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>, Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Rozumiem, że zapisuje, ale nie ma efektu?
    > Jeżeli tak, to backup i nowa karta -- ta właśnie padła.

    Nie zapisuje.

  • 5. Data: 2017-09-01 16:08:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    <s...@w...pl>

    >Rozumiem, że zapisuje, ale nie ma efektu?
    >Jeżeli tak, to backup i nowa karta -- ta właśnie padła.

    A nie format ?

    Bo uszkodzonych kart to ja jeszcze nie widzialem (fakt, malo uzywam),
    za to:
    -oszukane sa na rynku powszechnie dostepne,
    -Android sam sobie blokuje karte ... nie bylo jakiegos upgrade
    ostatnio ?

    -o klopotach smartfonow z kontrolerami flash bylo glosno ... ale to
    juz chyba naprawili.

    J.

  • 6. Data: 2017-09-01 21:44:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 16:08, J.F. pisze:
> [...]
    > -Android sam sobie blokuje karte ... nie bylo jakiegos upgrade ostatnio ?
    >
    > -o klopotach smartfonow z kontrolerami flash bylo glosno ... ale to

    karty pamięci formatuje się na Fat32, a nie NTFS.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-09-02 00:55:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.09.2017 o 16:08, J.F. pisze:
    /.../
    > A nie format ?

    Karta jest widoczna pod Windows jako tylko do odczytu. A na kompie pod
    Linuxem nie mam czytnika

  • 8. Data: 2017-09-02 16:00:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-01 o 21:44, Animka pisze:
    > (...)
    > karty pamięci formatuje się na Fat32, a nie NTFS.

    A co ma typ nośnika do systemu plików???

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2017-09-03 12:29:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Sep 2017 12:01:52 +0200, w <59a93011$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>,
    Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie zapisuje.

    Ale co oznacza "nie zapisuje"?
    Odmawia zapisu czy telefon się pali?

  • 10. Data: 2017-09-03 12:46:43
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 2 Sep 2017 16:00:29 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >A co ma typ nośnika do systemu plików???

    Nie wnikaj ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280