  • 1. Data: 2019-04-09 17:35:29
    Temat: Ałdjowódó...
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    Z początku się walnąłem i poszło na inną grupę, ale się poprawiam, aby
    ponabijać się z pewnych rzeczy tutaj...

    https://allegro.pl/oferta/haiku-audio-iovita-mk2-sig
    nature-edition-custom-7316152367
    https://allegro.pl/oferta/neotech-interkonekt-rca-ne
    moi-1220-1-5m-7125313295
    https://allegro.pl/oferta/nakamichi-1000zxl-gold-ret
    rospekcja-vintage-audio-7616902311
    https://allegro.pl/oferta/retrospekcja-vintage-audio
    -pioneer-sx-1980-cudny-7513980804

    Tam było więcej...

  • 2. Data: 2019-04-09 17:40:32
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, ja puszczam synkowi lata 80-te, a nawet 70-te i 60-te, ale na wieży, przesyłając
    przez bluetooth z youtube'a na tablecie.
    Może profanuję?

  • 3. Data: 2019-04-09 18:02:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 17:35, HF5BS pisze:
    > Z początku się walnąłem i poszło na inną grupę, ale się poprawiam, aby
> [...]
    To jakaś nowa moda? Z kablem czy gniazdo za dużą kasę z punktu widzenia
    mechanicznego sobie poradzą. Ale magnetofon to ich przerasta. Dlatego
    rzucili się na sprzęt retro?

    Robert

  • 4. Data: 2019-04-09 18:56:48
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Hmm, ja puszczam synkowi lata 80-te, a nawet 70-te i 60-te,
    > ale na wieży, przesyłając przez bluetooth z youtube'a na tablecie.

    Zapozna się z historią.

    > Może profanuję?

    IMO nie. Masz jakiś sprzęt, służy on m.in. do słuchania. Więc wykorzystuj
    ten sprzęt. Chore by było, gdyby stał pod szklanym kloszem, aby sie nie
    zakurzył Broń Boże, i nikt nie mógłby go dotykać, a słuchanie z niego muzyki
    nie byłoby jego przeznaczeniem. I tylko wolno by było go podziwiać. Słuchaj
    muzyki, nie sprzętu i będzie dobrze.

    PS. Tyle tałzenów za prostego lampiaka, jak bodajże w pierwszym linku z
    listy, to jest właśnie chore. Wygląd jak pod klosz, części takie, że je na
    Wolumenie w jeden dzień kupię, a w drugi zmontuję i wydam może do 500PLN,
    zapominanie, że ch-ki lamp nie są tak liniowe, ch-ki transformatorów
    także... jakby oczekiwać... Ale mój sprzęt ma grać, a nie kłuć zazdrośników
    w oczy. To, że mu ucieknie ten 1% to co, precież się nie pochlastam. Jak by
    mi ktoś na moją chęć posluchania muzyki barokowej (np.Te Deum
    M.A.Charpentiera, Badinerie, czy Gwiżdżący Chłopiec Bacha, czy klasyka
    klasyki baroku - Kanon D-dur (D-major) Johana Pachelbela (porównajcie z
    Coolio C U when U get there https://www.youtube.com/watch?v=v_9HpLRUpp8),
    słuchacze Jedynki PR mają wstawki na codzień - Cztery Pory Roku Vivaldiego
    to też barok... No więc, jakby mi taki audiowudu chciał zacząć dostrajać
    sprzęt przed odpaleniem, to usłyszałby ode mnie zapewne "stary, przestań sie
    pierdolić z tą maszyna, kladź tę jebaną płytę na patelnię i odpalaj muzykę,
    albo w chuj to wszystko wyłącz, dostroisz sobie poźniej, jak pojdę".
    Lubie rzeczy (bardzo) wysokiej jakości. Ale nie mam, mimo udaru, pierdolca
    we łbie, aby tę jakość osiągać za wszelką cenę. Nie mam zamiaru wstawiać do
    sprzętu zloconych gniazdek, kabli z DIAMAGNETYCZNJ miedzi 99.cztery
    dziewiątki %, kłaść ich na kamiennych podstawkach, zakładac audiofilskich
    bezpieczników, itd. Ponawiam - zglaszam się na ochotnika do podwojnej ślepej
    proby (tylko kosztów nie pokrywam, to obecnie niemożliwe), aby zobaczyc, kto
    i co lepiej oceni. Dojadę w każde miejsce w Warszawie do/z którego będę mieć
    transport.

  • 5. Data: 2019-04-09 20:12:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 Apr 2019 18:02:08 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > widzenia
    > mechanicznego sobie poradzą. Ale magnetofon to ich przerasta.

    Mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi? Akurat Nakamichi zawsze był
    drogi.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-04-09 20:31:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 20:12, Marek pisze:

    > Mógłbyś podkręcić jasność wypowiedzi? Akurat Nakamichi  zawsze był drogi.

    40.000 zł za kaseciaka? To nie jest audiofilstwo?

    Robert

  • 7. Data: 2019-04-09 20:49:11
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-09 20:31, Robert Wańkowski wrote:

    > 40.000 zł za kaseciaka? To nie jest audiofilstwo?

    W zasadzie, w nieznanym stanie technicznym
    bardziej jako przedmiot kolekcjonerski
    (dla szajbnietego kolekcjonera-audiofila).

    Włodek

  • 8. Data: 2019-04-10 11:46:17
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    Odpowiem w żołnierskich słowach...

    "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote in message
> [...]

    To już nawet nie to. To pierdolstwo, aka pierdolec pod kopułą. Nasrane
    błotem i próznością; codziennie bym chyba rzygał, jakby mi to w domu
    postawili.

    > W zasadzie, w nieznanym stanie technicznym
    > bardziej jako przedmiot kolekcjonerski
    > (dla szajbnietego kolekcjonera-audiofila).

    Ano właśnie, chuj wie, na co się w środku nadzieję, oby to nie był układzik,
    jak magnetofonik zabawkowy z książki Wojciechowskiego "Nowoczesne
    zabawki"...

  • 9. Data: 2019-04-10 13:39:15
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 18:56, HF5BS pisze:

> [...]
    dzień kupię, a w drugi zmontuję i wydam może do 500PLN, zapominanie, że ch-ki lamp
    nie są tak liniowe, ch-ki transformatorów także... jakby

    Jeżeli jesteś w stanie zrobić mi dobrze brzmiący wzmacniacz za 500 pln plus
    robocizna,
    to jestem zainteresowany.
    Tylko że ja bym wolał tranzystorowy AB na przykład, bo moje kolumny źle współpracują
    ze wzmacniaczami
    o małej mocy ze względu na niskie strojenie basrefleksu jak na zastosowany głośnik.
    Przydałoby się 100W/8 Ohm na kanał (wzmacniacz stereo).

  • 10. Data: 2019-04-10 21:37:27
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-04-10 11:46, HF5BS wrote:
> [...]
    >
    > Ano właśnie, chuj wie, na co się w środku nadzieję, oby to nie był
    > układzik, jak magnetofonik zabawkowy z książki Wojciechowskiego

    Może być, mniej półprzewodników, mniej szumów!