  • 1. Data: 2018-04-17 21:04:47
    Temat: Ale syf w powietrzu
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a0z

  • 2. Data: 2018-04-17 22:24:22
    Temat: Re: Ale syf w powietrzu
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    kk pisze:
    > http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a0z

    Ale jajca, a ja myślałem, że zaczęło się pylenie.
    Mam wrażenie, że wcześniej nie było takich zjawisk, albo były ale bardzo
    sporadycznie. Coś się zmienia w klimacie. Czy można zacząć sadzić palmy? ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2018-04-17 22:30:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 21:04:58 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a0z

    To przez diesle
    Diesle powinny być przetopione na łyżeczki;)

  • 4. Data: 2018-04-18 00:24:13
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 22:24, Irek.N. pisze:

    > Ale jajca, a ja myślałem, że zaczęło się pylenie.
    > Mam wrażenie, że wcześniej nie było takich zjawisk, albo były ale bardzo
    > sporadycznie. Coś się zmienia w klimacie. Czy można zacząć sadzić palmy? ;)

    Kojarzę takie ostrzeżenia w przeszłości, ale takich skutków na
    samochodzie jakoś nie.

  • 5. Data: 2018-04-18 00:24:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 22:30, Kris pisze:

    > To przez diesle
    > Diesle powinny być przetopione na łyżeczki;)

    Po co Ci te łyżeczki ?

  • 6. Data: 2018-04-18 07:35:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.04.2018 o 21:04, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a0z
    Syf?
    Toż to uchodźca z Afryki. Jak można tak pisać?
    Zgłaszam sprawę do "organów" jako ksenofobię, nacjonalizm i obrazę uczuć ;-)
    Jacek

  • 7. Data: 2018-04-18 10:12:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    http://niusy.pl/@fakty.interia.pl/a0z

    A patrzyl ktos na te stacje smogowe ?
    Zanotowaly wzrost pylu, czy to nie taki pyl ?

    J.

  • 8. Data: 2018-04-18 14:58:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-04-18 o 00:24, kk pisze:

    > Po co Ci te łyżeczki ?

    Żeby wykopać nimi wilcze doły i w nich pogrzebać te nie przetopione
    jeszcze diesle.

  • 9. Data: 2018-04-18 16:34:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 21:04, kk pisze:
    > [...]

    Kolejny kretyn, według którego którego ciekawostki atmosferyczne muszą
    być relacjonowane na grupie o samochodach.
    Skąd takie debile się biorą?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/