  • 1. Data: 2010-02-02 20:00:02
    Temat: Ale urwał to juz kultowy text
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=hLlL-54jW8E

  • 2. Data: 2010-02-03 09:51:17
    Temat: Re: Ale urwał to juz kultowy text
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    peter napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=hLlL-54jW8E

    :D
    Tylko patrzeć jak Malina doczeka się podobnych peanów :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2010-02-03 12:50:15
    Od: szymo <s...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=YTc5DIG7ie4&NR=1

    Ale ci skur..ele nie zatrzymają kierowcy tylko czekają aż ten walnie w
    drugiego tych gnoi to powinni pozamykać. Piździelce tylko się cieszą z
    czyjegoś nieszczęscia

  • 4. Data: 2010-02-03 13:09:26
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    szymo napisał(a):
> [...]
    > Ale ci skur..ele nie zatrzymają kierowcy tylko czekają aż ten walnie w
    > drugiego tych gnoi to powinni pozamykać. Piździelce tylko się cieszą z

    weś przestań, to tylko blacha ;)

    naprawa mercedesa - kilka tys. zł.
    sława na youtubie - bezcenna!!!

    Z tymi gorzej, mogli kogoś pozabijać:
    http://www.youtube.com/watch?v=GA8lFjQ2cD4
    Ale u mnie w robocie też już co i rusz słychać - jeedzieeemy, dawaj
    Malina!!! :D

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 5. Data: 2010-02-03 16:27:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ci skur..ele nie zatrzymają kierowcy tylko czekają aż ten walnie w
    > drugiego tych gnoi to powinni pozamykać. Piździelce tylko się cieszą z
    > czyjegoś nieszczęscia

    Moze to sasiedzi byli :)

    Chyba znasz to :"Daj Panie Boze, zeby sasiadowi krowa umarla..."

    BTW byla juz na ten temat dyskusja...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-02-03 19:39:51
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CzpgK-XMCS4

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2010-02-03 19:51:49
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent szymo nadaje:
    > Ale ci skur..ele nie zatrzymają kierowcy tylko czekają aż ten walnie w
    > drugiego tych gnoi to powinni pozamykać. Piździelce tylko się cieszą z
    > czyjegoś nieszczęscia

    Już widzę jak zatrzymujesz kierowców bo śnieg leży na drodze.
    Stoją wozy w poprzek i jest oznakowanie ale jak ktoś ma jednocyfrowe IQ
    to nie skojarzy faktów a ci co jadą z góry jakoś nie chcą się zatrzymać
    nawet na chwilkę. :-P