  • 31. Data: 2019-08-19 19:18:53
    Temat: Re: Alfa
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-08-18 o 08:27, Cavallino pisze:

    > No, ale skąd wiesz, że warsztat do którego trafisz, posiada akurat taki
    > ewenement na rynku?

    W tym sensie to pisałeś... Niestety trzeba sporo energii poświęcić temu.
    :-( Może jakimś wyznacznikiem na początek będzie ilość samochodów
    oczekujących na naprawę dziennie. Jeśli będzie to jeden - słabo. Jeśli
    będzie to 30 - to trzeba sprawdzić skąd takie zainteresowanie
    warsztatem. Może to dziupla, a może cool majster.

    Można też zapytać taksówkarzy. Szczególnie gdyby mi coś w trasie, w
    obcym miejscu padło, to tak bym uczynił.

    Poczyniłem kilka innych kroków i jakoś się udało. Niestety trzeba
    gromadzić telefony użytecznych miejsc (nie tylko w kontekście
    samochodowym) gdyż trudno o jakość usług - z czego zdaję sobie sprawę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek