  • 1. Data: 2011-03-23 17:42:27
    Temat: Alfa 147 - dlaczego nie?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    No wlasnie ....

    Jakies przeciwskazania?

    Powiedzmy, ze pomijamy:
    - kwestie designe'u (o gustach sie nie dyskutuje)
    - info o awaryjnosci od osob, ktore nigdy alfy mie miały :)

    Na jaki silnik zwrocic uwage? Auto ma nie sprawiac problemów i byc w
    miare oszczedne, wiec wersja GTA odpada :)

    Zawieszenie zniesie nasze czasem lekko dziurawe drogi?

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 2. Data: 2011-03-23 17:58:50
    Temat: Re: Alfa 147 - dlaczego nie?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-23 17:42, Arek M pisze:
> [...]
    > miare oszczedne, wiec wersja GTA odpada :)
    >
    > Zawieszenie zniesie nasze czasem lekko dziurawe drogi?

    Sam kiedyś o to pytałem, nastawiając się na Alfę z dieslem.
    Diesel właśnie ze względu na sprawdzone silniki JTD, raczej bezproblemowe.
    Na zawieszenie ludzie jednak narzekają. Oczywiście mam na myśli
    trwałość, na naszych dziurawych drogach. Zresztą - jeździsz po
    Wrocławiu, to wiesz jak tu jest.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-03-23 18:02:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie ....
    >
    > Jakies przeciwskazania?
    >
    > Powiedzmy, ze pomijamy:
    > - kwestie designe'u (o gustach sie nie dyskutuje)
    > - info o awaryjnosci od osob, ktore nigdy alfy mie miały :)

    Chcesz info o awaryjności od osoby która miała, tyle że krótko bo nie była
    gotowa na trzecią wymianę silnika? ;-)

    Ale to info Tobie się nie przyda, bo to był model z boxerem.

  • 4. Data: 2011-03-23 18:19:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 18:02, Cavallino pisze:
> [...]
    > była gotowa na trzecią wymianę silnika? ;-)
    >
    > Ale to info Tobie się nie przyda, bo to był model z boxerem.

    I to nie byla 147, durniu.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-03-23 19:16:54
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > - info o awaryjnosci od osob, ktore nigdy alfy mie miały :)
    >

    > Na jaki silnik zwrocic uwage? Auto ma nie sprawiac problemów i byc w miare

    JTDm ale zadbany, bo jak wiesz ten drogi osprzęt jak dwumasa czy turbina
    dotyczy wszystkich nowoczesnych turbodizelków. Na szczęście JTD są bardzo
    dobre pod tym względem.
    Chyba że robisz kilka kkm rocznie to może jednak benzyna.

    > Zawieszenie zniesie nasze czasem lekko dziurawe drogi?

    1.9JTD jest w miarę lekki i auto mniejsze niż 156.
    Właściciele 156 z benzyną 1.6 to już w ogóle sporo kkm robią na komplecie
    zawieszki.
    Ja niestety robiłem w swoim mieście (dużo gorsze drogi niż Wrocek) na
    oryginale 16kkm ale silnik 2.4JTD. Zamienniki umierały w moim mieście po
    4kkm. (147 i 156 ma tą samą zawiechę).

    Teraz Avensis... nareszcie cisza... prawdziwie pancerne zawieszenie.
    Tylko to już nie ta jazda... ehh.. w Polsce się niestety pewnych rzeczy nie
    da.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2011-03-23 19:22:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-23 19:16, Irokez pisze:
    > na oryginale 16kkm

    Matko, po takim przebiegu to myślę jedynie o kupnie oleju za < 100 zł.
    P.

  • 7. Data: 2011-03-23 20:13:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > oryginale 16kkm ale silnik 2.4JTD. Zamienniki umierały w moim mieście
    > po 4kkm. (147 i 156 ma tą samą zawiechę).

    A po czym poznajesz, że zawieszenie umiera po 16 tysiącach km?

    Bo się właśnie zastanawiam mając hondę, z oryginalnym zawieszeniem
    i dobre 180 tysięcy km na liczniku czy ja mam takie dobre zawieszenie
    czy po prostu głuchy jestem i klekotania nie słyszę?

  • 8. Data: 2011-03-23 20:15:23
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Matko, po takim przebiegu to myślę jedynie o kupnie oleju za < 100 zł.
    > P.

    hehe.. było wpaść do Wałbrzycha :)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-03-23 20:42:27
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > A po czym poznajesz, że zawieszenie umiera po 16 tysiącach km?

    Nie widzę emotikonów...

    > Bo się właśnie zastanawiam mając hondę, z oryginalnym zawieszeniem
    > i dobre 180 tysięcy km na liczniku czy ja mam takie dobre zawieszenie
    > czy po prostu głuchy jestem i klekotania nie słyszę?

    a tego nie wiem, nie miałem hondy
    W każdym razie moja 156 miała oryginalne z przebiekiem 150 tysięcy, tyle że
    po przyjeździe do Wałbrzycha z Niemiec w 2 miesiące szlag je trafił
    dokumentnie.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-03-23 21:19:56
    Od: koziel <k...@w...pl>

    jak chodzi o 147, to przy jej masie w zupelnosci wystarczy silniczek
    1.9 JTD - tym bardziej, ze zalezy Tobie na oszczednej eksploatacji.
    Silniki trwale, a przy tym oszczedne.

    Odezwij sie na gg, to porozmawiamy w temacie 5767314.

    Pozdrawiam,
    Emil.