  • 1. Data: 2010-02-05 11:47:57
    Temat: Alfa 230 plus wyzwalacz do lamp studyjnych - szukam
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nie mam doświadczeń z Alfami (230) w studio, a szukam kostki z
    minoltowskiego standardu na klasyczny do wyzwalacza radiowego do lamp
    studyjnych. Chodzi mi o sprawdzony (tzn. działający) i za normalne
    pieniądze. Rzuci ktoś linkiem?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-05 13:02:39
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-05 12:47, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > minoltowskiego standardu na klasyczny do wyzwalacza radiowego do lamp
    > studyjnych. Chodzi mi o sprawdzony (tzn. działający) i za normalne

    Może warto spróbować w http://www.funsports.pl/ jest to poważna firma i
    nie powinno być problemów w przypadku ewentualnej reklamacji. Niestety
    nie mam osobistych doświadczeń z tak egzotycznym systemem ;). Mogę
    wyłącznie powiedzieć że kupiłem tam sporo gratów i wykonanie bardzo ok.
    http://www.funsports.pl/p,pl,551,bezpieczna+kostka+s
    ynchro+z+goraca+stopka+do+sonyminolta.html
    Niestety cena to prawie 100zł wobec tradycyjnej kostki za 20zł ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 3. Data: 2010-02-05 13:07:56
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=28431

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 4. Data: 2010-02-05 20:34:46
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-05 12:47, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > minoltowskiego standardu na klasyczny do wyzwalacza radiowego do lamp
    > studyjnych. Chodzi mi o sprawdzony (tzn. działający) i za normalne

    wpisz w allegro: minolta kostka
    :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2010-02-05 22:50:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:

    > wpisz w allegro: minolta kostka
    > :)

    No wiem, ale znając Soniacza to mogli coś wymyślić, że kostka, ale
    rubika i kupiona w piątek jeśli tylko po pełni :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 6. Data: 2010-02-05 23:01:14
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-05 23:50, Janko Muzykant pisze:

    > No wiem, ale znając Soniacza to mogli coś wymyślić, że kostka, ale
    > rubika

    Jak od Rubika to i pewnie klaskać będzie ;). Podkład muzyczny do
    jakiegoś awangardowego projektu masz z głowy ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.