  • 1. Data: 2014-10-31 20:53:12
    Temat: Alior zaczyna ostro strzyc!
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Żona właśnie przed chwilą dostała takiego oto emaila z Aliora:

    "Szanowni Państwo,

    informujemy, że zmienia się "Taryfa Opłat i Prowizji - część dotycząca
    rachunków i kredytów odnawialnych" dla Klientów, którzy na 30.10.2014 r.
    posiadali podpisaną ,,Umowę o świadczenie usług oferowanych przez Bank
    dla Osoby Fizycznej" od 1 stycznia 2015 r., a dla Klientów, którzy na
    30.10.2014 r. nie posiadali podpisanej ,,Umowy o świadczenie usług
    oferowanych przez Bank dla Osoby Fizycznej" od 15 stycznia 2015 r.

    Konto w wariancie ,,Alior Rachunki bez Opłat" - zmiany dotyczą:
    podwyższenia opłaty abonamentowej za skorzystanie z usługi ,,Alior
    Rachunki bez Opłat" do 6 zł/m-c - opłata nie jest pobierana, jeżeli na
    rachunku zostanie odnotowany wpływ z tytułu wynagrodzenia, emerytury,
    renty lub stypendium,
    wprowadzenia opłaty w wysokości 6 zł/m-c za prowadzenie konta w
    wariancie ,,Alior Rachunki bez Opłat" - opłata nie będzie pobierana w
    przypadku odnotowania na rachunku wpływu z tytułu wynagrodzenia,
    emerytury, renty lub stypendium, lub jeśli w danym miesiącu Klient
    poniósł opłatę abonamentową za usługę ,,Alior Rachunki bez Opłat".
    Konto Osobiste - zmiany dotyczą:
    podwyższenia opłaty dodatkowej za kartę wydaną do Konta Osobistego do 8
    zł/m-c - opłata ta nie będzie pobierana, jeśli Klient spełni co najmniej
    jeden z warunków ,,głównego banku",
    warunku ,,głównego banku" - po zmianie Klient będzie spełniał warunki
    ,,głównego banku", jeżeli:

    w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, na rachunku odnotowany
    zostanie wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę, bądź
    wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą, bądź wpływ z
    tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS; lub
    w danym miesiącu, innym niż miesiąc otwarcia ROR, na rachunku odnotowany
    zostanie jednorazowy wpływ z rachunku innego banku lub z rachunków dla
    Klientów Biznesowych prowadzonych w Alior Banku na kwotę większą lub
    równą 2 000 zł, lub większą lub równą 1 000 zł w przypadku, gdy
    właściciel lub oboje współwłaściciele rachunku są
    studentami/uczniami/słuchaczami i nie przekroczyli 24 roku życia; lub
    właściciel rachunku nie ukończył 19 roku życia.
    Pozostałe zmiany dotyczące zarówno Konta Osobistego, Konta Rozsądnego,
    jak i Konta w wariancie ,,Alior Rachunki bez Opłat" to:
    [...]"
    - resztę maila wyciąłem.

    Chyba trzeba będzie się z nimi ostatecznie rozstać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-10-31 21:49:17
    Temat: Re: Alior zaczyna ostro strzyc!
    Od: S <a...@w...pl>

    Nadal pozostaje konto zapewniające 0zł na 5 lat. I nic nie piszą o
    kantorze. W jego ramach też jest konto darmowe, które umożliwia
    podstawowe czynności typu wpłaty/wypłaty w oddziale, darmowe przelewy
    przez Internet, darmowa karty/karty w EUR, GBP, USD.

  • 3. Data: 2014-11-02 16:31:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.10.2014 o 20:53, Chris94 pisze:
    > Żona właśnie przed chwilą dostała takiego oto emaila z Aliora:
    >
    > "Szanowni Państwo,
    (...)
    > Chyba trzeba będzie się z nimi ostatecznie rozstać.

    Konto to sobie jeszcze zostawię, bo w sumie dobrze działa, powiadomienia
    na maila za free, sesje elixir w rozsądnych godzinach. Jednak kk w końcu
    idzie do odstrzału, bo te 4 transakcje na miesiąc to się jeszcze
    oblatało ale 1k wydawać, to mi aż tak na niej nie zależy mimo, że mam
    ich pierwszą kk z darmowymi przelewami z karty.

    Xenocide