  • 1. Data: 2018-11-15 21:49:10
    Temat: [Allegro] Od 1 zł. za 37 scalaków 74LS i HCT
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    https://allegro.pl/zestaw-37-szt-ukladow-scalonych-s
    erii-74ls-i-hct-i7674096948.html

  • 2. Data: 2018-11-16 13:05:16
    Temat: Re: [Allegro] Od 1 zł. za 37 scalaków 74LS i HCT
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-15 o 21:49, stary grzyb pisze:
    > https://allegro.pl/zestaw-37-szt-ukladow-scalonych-s
    erii-74ls-i-hct-i7674096948.html

    Przestań spamować grupe bo nikt tego badziewia nie kupi.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-11-16 13:22:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    erii-74ls-i-hct-i7674096948.html

    > Przestań spamować grupe bo nikt tego badziewia nie kupi.

    6,20 zł z dostawą
    15,00 zł kup teraz (czyli z dostawą 20,20 zł)

    To tym bardziej nieopłacalne jest.

  • 4. Data: 2018-11-17 11:04:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-16 o 13:22, Queequeg pisze:

    erii-74ls-i-hct-i7674096948.html

    > 6,20 zł z dostawą
    > 15,00 zł kup teraz (czyli z dostawą 20,20 zł)
    >
    > To tym bardziej nieopłacalne jest.

    Poza tym kto sie teraz bawi cyfrówką, jak projektuję nawet proste rzeczy
    to dobieram procka z odpowiednią liczbą nóg i zasobów i piszę program.
    Nawet 555 jest lepiej zastąpić prockiem bo mam większe możliwości
    a układ jest prostszy w budowie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-11-24 11:08:57
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ... nikt tego badziewia nie kupi.

    Kłamiesz. Ktoś kupił.

    > Przestań spamować grupe ...

    Nie sądziłem, że to jest upierdliwe, ale skoro tak, to ... bądź wola
    Twoja: przepraszam i obiecuję, że więcej nie będę spamować.

    Pozdrawiam
    stary grzyb