  • 1. Data: 2011-07-27 16:39:27
    Temat: [Allegro] Profesjonalna lutownica i inne
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Ze względu na fakt sprzedawania dosyć ciekawych urządzeń warsztatu
    elektronika z wyższej półki, pozwoliłem sobie na zamieszczenie linków tutaj:

    Zasilacz laboratoryjny LPS303
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1739625076

    Lutownica Metcal MX-500P-21
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1726587669

    Opalarka HG3000SLE
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1739624422
    EM

  • 2. Data: 2011-11-06 13:52:05
    Temat: Re: [Allegro] Profesjonalna lutownica i inne
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Ze względu na spore zainteresowanie poprzednią sprzedażą pozwoliłem
    sobie jeszcze raz podać linki do sprzedaży kolejnych sztuk. Lutownice
    Metcal są jeszcze odstępne, zaś zasilacz ostatni.

    Zasilacz laboratoryjny LPS303
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1919639019

    Lutownica Metcal MX-500P-21
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1913146148