  • 41. Data: 2018-01-04 21:37:05
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 4 Jan 2018 06:34:20 -0800 (PST), fir wrote:

    > wlasnie takie buractwo jak kolega niszczy ta grupe wlasnie w taki sposób
    >
    > bezwstydny baran zbyt glupi by zrozumiec ze xp jest
    > w pewnych sytuacjach lepszy w wielu powodów - i nieststy nie wstydzacy sie
    upubliczniec tej glupoty i powiekszajac panujace tu wsiunstwo i cepelie

    To, że XP jest przydatny w niektórych przypadkach nie powoduje, że jest od
    jakiegokolwiek systemu ogólnie lepszy do pracy. Tak samo jak to, że
    siekiera jest przydatna, nie powoduje, że jest lepsza do wycinki lasu od
    harvestera.

    > (wymienie ze dwa -
    > 1) testujac programy na xp (dziesiata notabene stoi obok od chyba dwu lat ale
    pokrywa sie kurzem) mam gwarancje ze bedzie dzialac dobrze na calej lini sprzetów w
    dól (co jest w praktyce bardzo przydatne i przyjemne)

    co ma wspólnego XP ze sprzętami? coś ci się ostro pomerdało

    > 2) dzis xp ma oldschoolowy (thus alternatywny) feel ktory ja zawsze lubilem, zawsze
    uzywajac teoretycznie pare lat nawet przestarzalego softu (ktory mozna dodac na ogol
    dziala wyraznie szybciej niz nowy)

    Ja nie widzę różnicy w szybkości działania, a wygląd to kwestia gustu.

    > 3) system jest prostszy nie ma poinstalowanych wielu komponentow i dla kogos kto
    chce sie dobrze
    > wgryzc w internalsy systemu jest latwioejszy do glebszego ogarniecia (co tez jest
    istotne i pomocne)

    Tym tokiem rozumowania wróć do Win 3 lub nawet DOSa, będziesz miał jeszcze
    prościej.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 42. Data: 2018-01-05 06:43:34
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Jan 2018 03:46:18 -0800 (PST), fir <p...@g...com>
    wrote:
    > mikrosoft nie uwaza winapi za obsolete

    Zapytaj MS.

    > winapi jest potrzebne wszystkim dobrym programistom ktorzy chcą
    pisac =
    > elkkie zgrabne apki na windowsa

    Owszem.

    > ms moze chciec promowac win10 ale winapi wiaze sie z win 10 bo to
    jadro win=
    > 10

    Winapi nie jest jądrem systemu.

    > za 20 lat ciagle bedzie w uzyciu

    Możliwe.

  • 43. Data: 2018-01-05 06:44:55
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Jan 2018 04:39:03 -0800 (PST), fir <p...@g...com>
    wrote:
    > ) sam sobie zaszkodzic bo nie jest to przyjemne dla niektorych
    ludzi i nie =
    > jest to tez do konca etyczne...

    Witaj w realnym świecie.

  • 44. Data: 2018-01-05 06:53:58
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Jan 2018 00:16:43 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Ale świat nie jest czaro-biały, nie ma dobrze-źle.

    Z faktu że jest świat nie jest czarno-biały nie wynika że nie
    istnieje kolor czarny.

    Jest dobro, jest zło.

  • 45. Data: 2018-01-05 13:38:53
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, January 5, 2018 at 6:54:00 AM UTC+1, slawek wrote:

    > Z faktu że jest świat nie jest czarno-biały nie wynika że nie
    > istnieje kolor czarny.
    >
    > Jest dobro, jest zło.

    Bardzo rzadko jest typowe dobre i zło, a może nigdy. Jedno przeplata
    drugie. Facet okrada sklep, żeby nakarmić dzieci, a z dzieci np.
    wyrastają przestępcy którzy mordują matkę Hitlera ;-) Tym żartem
    chciałem tylko powiedzieć, że luźny post, ale jednak mocno związany z
    programowaniem, będzie służył zamierającej grupie.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2018-01-05 14:49:50
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 stycznia 2018 06:43:36 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > Zapytaj MS.

    boje sie ze tutaj wlasnie wychodzi glupota
    kolegi (a mnie glupota doslownie obraza, jesli rozmawiam z kims kto nie ma odrobiny
    inteligencji czuje sie ciezko obrazony)

    ms nie jest monolitem to calkiem spora firma i jesli poczytac jakiegos kolesia z
    dzialu od dotnetu (czy ich dowolnej innej 15 stej slabej oop-krapowej technologi z
    kolei) to oczywiscie jest mozliwe ze bedzie zachwalal dotnet i mowil to czego sie
    moznaspodziewac po kolesiu ktory ma zachwalac dotnet (mfc/silverlight/wpf/win
    rt/ole/com/atl czy ile oni tam roznego szajsu natworzyli)

    rownoczesnie jednak tylko glupi ludzie moga wyciagac z tego marketingowego piepszenia
    pochopne wnioski nt przyszlosci winapi ;c ja na
    tym poziomie nie mam zamiaru jednak "dyskutowac" bo jedt dla mnie za niski - kolega
    moze sobie pogadac z romanem tyczką czy jakimis innymi intelektualnymi niedorozwojami
    -
    predzej sie niewatpliwie dogadacie

    kolega z kolei jesli nie chce obrazac grupy powinien moze po prostu uzywac wiecej
    słow typu 'moze' 'slyszalem' 'bys moze' 'nie jestem pewien'
    zanim wypowie jakies glupoty w tonie twierdzącym siejąc dezinformacje na forach
    (mądrzejsi ludzie tak robią - troche skromnosci i ostroznosci nie zawadzi)

  • 47. Data: 2018-01-06 16:57:00
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Jan 2018 05:49:50 -0800 (PST), fir <p...@g...com>
    wrote:

    > ms nie jest monolitem to calkiem spora firma

    Mylisz, i nie jesteś w tym odosobniony, zarządzanie firmy z
    demokracją (ew. anarchią). Ok, mogą być firmy z demokratyczną
    strukturą władzy, mogą być firmy stricte jednoosobowe. Ale MS taki
    nie jest.

    Jeżeli oficjalne stanowisko MS jest takie a takie, to oznacza że jest
    jak jest. A jak jakiś szeregowy łosiu z firmy będzie miał votum
    separatum i jeszcze z tym wychodził poza firmę to, po ewentualnym
    ostrzeżeniu, dostanie kopa i wylatuje z firmy.

    Life is brutal.

    Zawsze może zdarzyć się cud. Ale realnie jest to niezbyt
    prawdopodobne.