  • 1. Data: 2007-09-05 20:15:08
    Temat: Alternatywa dla Internet DSL
    Od: Patryk <p...@g...com>

    Witam,

    Internet DSL może usługą fajną jest [pamiętam początki, kiedy to DSL
    potrafił działać przez pełne 2 godziny w ciągu dnia ;)] (działa z
    pełną prędkością, bez kuriozalnych machinacji z routingiem
    [przynajmniej w mojej klasie adresowej 80.48.0.0/13], stałe ip itp.),
    jednakże cena nie przystaje do obecnych warunków rynkowych.

    W związku z tym mam pytanie czy ktoś z Was ma jakieś wieści na temat
    ofert konkurencyjnych firm oferujących usługi podobne do DSL'a, tak
    jak ma to miejsce obecnie z różnymi odpowiednikami Neozdrad?

    Dzięki.

    --
    Patryk

  • 2. Data: 2007-09-05 20:25:09
    Temat: Re: Alternatywa dla Internet DSL
    Od: Gabriel Grzesik <g...@g...com>

> [...]

    P> ofert konkurencyjnych firm oferujących usługi podobne do DSL'a, tak
    P> jak ma to miejsce obecnie z różnymi odpowiednikami Neozdrad?

    Jest Biznes DSL z Netii, jest analogiczne cuś z GTS'u (nazwy nie
    pamiętam). Wszystko w ramach BSA, więc max. upload to 256 kbit.
    Warunki, ceny i promocje podobne do tych z tepsy.

    Pozdrawiam

    GG

  • 3. Data: 2007-09-05 21:00:23
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "Gabriel Grzesik" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:401967836.20070905222509@gmail.com...

> [...]
    > pamiętam). Wszystko w ramach BSA, więc max. upload to 256 kbit.
    > Warunki, ceny i promocje podobne do tych z tepsy.

    wszystko sie zgadza - tylko upload moze byc 512

  • 4. Data: 2007-09-05 21:23:33
    Od: Gabriel Grzesik <g...@g...com>

    G> wszystko sie zgadza - tylko upload moze byc 512

    Dlaczego więc, gdy wiosną chciałem DSL'a z Energisu
    via BSA, to nie bylo w ofercie uploadu większego
    niż 256 kbps ?
    GTS tłymaczył się ramowymi warunkami świadczenia BSA
    uzgodnionymi przez UKE.

    Dokładnie to samo wyszczekała Netia, gdy pytałem
    o ichniego DSL'a via BSA

    Pozdrawiam

    GG

  • 5. Data: 2007-09-05 22:25:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Gabriel Grzesik <g...@g...com> wrote:

    > Dlaczego więc, gdy wiosną chciałem DSL'a z Energisu
    > via BSA, to nie bylo w ofercie uploadu większego
    > niż 256 kbps ?

    Wiekszy upload (512) moze byc dopiero dla downloadu 6Mbps
    (tak samo jak neostrada). Dla nizszych opcji max 256kbps.

    a.

  • 6. Data: 2007-09-08 09:17:14
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Wiekszy upload (512) moze byc dopiero dla downloadu 6Mbps
    > (tak samo jak neostrada). Dla nizszych opcji max 256kbps.

    Czy ktos juz ma IBD 6144/512 (w cenniku od 23 sierpnia) i moze podzielic
    sie wrazeniami, jak sie to sprawuje w praktyce? Bo wyglada na ciekawsza
    oferte niz odgrzewana promocja "wiosenna" DSL 4000/512 w TP. Co innego,
    gdyby zwiekszyli upload do 800 zgodnie z zapowiedziami z kwietnia - ale
    mam watpliwosci, czy warto nadal czekac...

    Marek