    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
    Date: Mon, 9 May 2016 22:19:30 +0200

    Cześć,

    Pamita ktoś może jakąś taką autonomiczną ale dość rozległą sieć w PL
    niezależną od Internetu, w sumie niezbyt popularną, ale większość osób
    tutaj może kojarzyć jej nazwę. Łączyła bodajże polskie organizacje różnego
    rodzaju, chyba głównie rządowe. Nie pamiętam nawet szczegułów ale trochę
    mnie męczy to, że wyleciała mi nazwa z głowy. Może coś jak SWIFT, tylko że
    to nie był SWIFT. Działała (może nawet dalej działa) w czasie jak Internet
    był już całkiem popularny.