  • 1. Data: 2011-04-04 19:23:05
    Temat: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Potrzebuje zakupić auto z chłodnią/ewentualnie izotermą;
    Stosunkowo małe o ładowności 4-7ton,
    Wymiar pożądane wewnętrzne kontenera to;
    -4,5 do 6,5 metra długości,
    -2,45 szerokości minimum,
    -wysokość powyżej 2,2,
    Nie potrzebna jest winda,
    Chodzi o to, aby auto było w miarę małe, a równocześnie miało dość dużą
    ładowność.
    Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-04-04 22:07:22
    Temat: Re: Alternatywy dla Cantera/FUSO?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ładowność.
    > Jakie inne modele poza Fuso/Canterem powinienem brać pod uwagę?

    Wydaje mi sie ze w tej kategorii to chyba tylko ten producent ma takie
    male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy to
    bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-05 12:12:24
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-04-04 22:07, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > male ciezarowki. Renault ma cos co sie nazywa Mascott, ale nei wiem czy
    > to bedzie podchodzic. Jakies Iveco wieksze.

    Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2011-04-05 15:29:22
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Dziękuje za odpowiedz, ale powiedzmy, że dopuszczam auta do 12 ton DMC

    Pamiętam że mój znajomy który regularnie ciąga towar z Włoch miał Volvo FL6
    i FL8 (zależało mu na pace 2,55 szerokiej). Skojarzyłem bo bardzo ważne dla
    niego była DMC <12t ze względu na przejścia graniczne. Bardzo chwalił bo
    słabsze silniku były do fergusona więc części miał za grosze. Raz w tygodniu
    robił trasę do Włoch więc trochę jeździł. Teraz ma Mana TGL.

  • 5. Data: 2011-04-05 20:40:41
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chwalił bo słabsze silniku były do fergusona więc części miał za grosze.
    > Raz w tygodniu robił trasę do Włoch więc trochę jeździł. Teraz ma Mana

    To szerokie paki w malych ciezarowkach robil tez DAF.

    PZDr
    Adam