  • 1. Data: 2018-03-11 08:30:01
    Temat: Alufelgi - Enzo
    Od: travis <t...@o...pl>

    Witam,

    Znajomy mówi, że ma do sprzedania alufelgi firmy Enzo, ale nie potrafi
    powiedzieć co to za model. Wewnątrz felgi znalazłem takie oznaczenie
    EGG 8Jx18H2. To są felgi 18stki, do Honda CRV III.
    Nie znam się na felgach, wiem tylko, że ENZO to produkt firmy ALCAR.
    Ktoś korzysta z nich i mógłby się wypowiedzieć na ten temat, czy są
    warte zakupu...

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: