  • 1. Data: 2019-01-10 12:37:28
    Temat: Ameryka prowincja i samochody
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Nam się wydaje że tylko u nas strucle jeżdżą a gdzie indziej to cud miód
    i orzeszki. A samochody przechodzą szczegółowe przeglądy tak jak u nas,
    ale okazuje się że są kraje a dokładnie stany np:Illinois gdzie
    wystarczy tylko
    zbadać spaliny i czy się check engine nie pali i to jest cały przegląd,
    ludzie
    jeżdżą aż auto padnie całkiem.
    Wspomnienia serwisu w 3 częściach, mało czytania dużo obrazków.
    https://www.sadistic.pl/bycie-mechanikiem-w-usa-vt48
    6593.htm
    https://www.sadistic.pl/bycie-mechanikiem-w-usa-part
    -ii-vt486690.htm
    https://www.sadistic.pl/bycie-mechanikiem-w-usa-part
    -iii-vt486768.htm

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-01-10 12:50:33
    Temat: Re: Ameryka prowincja i samochody
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-10 o 12:37, Janusz pisze:
> [...]
    > wystarczy tylko
    > zbadać spaliny i czy się check engine nie pali i to jest cały przegląd,

    Tu na ostatnim zdjęciu jest szop, a nie skunks :-)
    T.

  • 3. Data: 2019-01-10 13:16:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]

    > wystarczy tylko
    > zbadać spaliny i czy się check engine nie pali i to jest cały przegląd,

    Ne nam się wydaje tylko taką opinię opłacają producenci i sprzedawcy
    aut.
    i oczywiście z powodów bezpieczeństwa anie zmuszenia/namówienia
    do kupna nowego auta.
    W USA nie ma czegoś takiego jak obowiązkowy i cykliczny przegląd
    techniczny pojazdu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-01-10 14:33:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Jan 2019 12:37:28 +0100, Janusz

    > Nam się wydaje że tylko u nas strucle jeżdżą

    Gdyby nie łunia to byłoby pewnie podobnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-01-10 15:44:51
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 05:37:38 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
> [...]
    > ludzie
    > jeżdżą aż auto padnie całkiem.
    > Wspomnienia serwisu w 3 częściach, mało czytania dużo obrazków.

    Jak to milo ze ktos widzi ze gdzie indziej jest tak samo :)

    Bo mnie to samobiczowanie drazni. Ani gosi nie jestesmy ani lepsi, takie zycie i
    kazdy jakos probuje isc do przodu.

    W usa jest swiadomosc tego ze kazdy ma rozum i niech robi tak zeby bylo dobrze.
    Dzieki temu jak ktos biedny to jezdzi sztruclem za 300 dolcow.

    A u nas az do 2004 byl zamordyzm. I polak sztrucla nie mogl z zachodu kupic.
    Potem nagle sie odetkalo, przestalismy fiata, daewoo czy fso chronic i sie polakom
    poprawilo. Ale dalej ktos bedzie probowal ideologie pociskac ze polak debil bo
    szrotem jezdzi.
    Nie debil tylko biedak. Musi pracowac 2-3x dluzej na to samo auto co niemiec.
    Ot prawda.

    A foty zbierane 2 lata. Mysle ze i u niemca by sie dalo takie cos zebrac, moze nawet
    ciekawsze bo mniej oczywiste felery...

  • 6. Data: 2019-01-12 13:10:27
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 10.01.2019 o 12:50, T. pisze:

    > Tu na ostatnim zdjęciu jest szop, a nie skunks :-)

    No, i tak napisał pod zdjęciem, nie?
    "Przestraszył mnie bo dużo skunksów w okolicy jest a z tymi to bym nie
    chciał mieć spotkania."

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański