  • 1. Data: 2017-07-11 21:51:32
    Temat: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ma takiego amerykańskiego klamota, konkretnie łapka na komary.
    Jest tam reduktor 29mbar na propan (ale producent podaje,
    że propan-butan też można używać) i ma taką wielką zakrętkę
    z czarnego plastiku, gwint wewnętrzny chyba 5/4". Ktoś ma pomysł
    jak szukać przejściówki? Czy może trzeba kupić cały reduktor?
    Od strony czarnego gwintu jest ryjek o średnicy 7mm, dziurka
    ma średnicę jakieś 2mm, czarna zakrętka nie ma żadnej uszczelki.
    2 fotki:

    http://lisciasty.firehost.pl/propan1.jpg
    http://lisciasty.firehost.pl/propan2.jpg

    Help!

    L.

  • 2. Data: 2017-07-11 22:38:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty ma takiego amerykańskiego klamota, konkretnie łapka na komary:

> [...]
    > Od strony czarnego gwintu jest ryjek o średnicy 7mm, dziurka
    > ma średnicę jakieś 2mm, czarna zakrętka nie ma żadnej uszczelki.

    Ciekawe kiedy ktoś pierwszy wystąpi z radą, że to żaden problem, bo
    można sobie, jak wszystko, wydrukować na drukarce 3D. Ja bardziej
    oldskulowo zapuściłem gugla i od razu oczom moim ukazało się to:

    https://www.amazon.com/GrillPro-11051-Universal-Prop
    ane-Adaptor/dp/B0029T5U0A

    Chyba niedokładnie o to chodzi, ale daje to pojęcie o tym, jak Amerykańce
    rozwiązali problem. I daje też pojęcie o cenie -- 10$, a niepromocyjnie
    20$. W tym momencie przestajemy żałować, że dranie nie chcą tego wysyłać
    do Polski, bo na Allegro reduktor kosztuje dychę z kawałkiem.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-07-11 22:56:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 21:51, Lisciasty pisze:
    > łapka na komary
    Na komary tylko elektrofumigator.
    Jestem ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w tej materii. ;-)

    Robert

  • 4. Data: 2017-07-11 23:05:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 22:38:55 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Chyba niedokładnie o to chodzi, ale daje to pojęcie o tym, jak Amerykańce
    > rozwiązali problem. I daje też pojęcie o cenie -- 10$, a niepromocyjnie
    > 20$.

    Wygląda obiecująco :>

    > W tym momencie przestajemy żałować, że dranie nie chcą tego wysyłać
    > do Polski, bo na Allegro reduktor kosztuje dychę z kawałkiem.

    Taki na 29mbar znalazłem za 67, więc dycha to nie jest, ale ważne że jest :>

    L.

  • 5. Data: 2017-07-11 23:07:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 22:56:09 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Na komary tylko elektrofumigator.
    > Jestem ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w tej materii. ;-)

    To jest do ogrodu, żeby z kilkunastu arów dookoła komary kolekcjonować,
    fumigatorem tego nie opędzisz ;)

    L.

  • 6. Data: 2017-07-11 23:14:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > To jest do ogrodu, żeby z kilkunastu arów dookoła komary kolekcjonować,
    > fumigatorem tego nie opędzisz ;)

    A jakby tak w komara dzidą?

    Jarek

    --
    Maść na szczury, maść na szczury, wyciągamy szczura z dziury,
    smarujemy go pod włos, od ogona aż po noś

  • 7. Data: 2017-07-11 23:15:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 23:14:12 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A jakby tak w komara dzidą?

    To już chyba lepiej kulkami na mole, większa szansa trafienia :>

    L.

  • 8. Data: 2017-07-12 11:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Sokołowski napisał:
    >To już chyba lepiej kulkami na mole, większa szansa trafienia :>

    Teraz drony modne ... roj takich latajacych sieczkarni, samodzielnie
    lądujacych na ładowarce ...

    J.

  • 9. Data: 2017-07-12 11:44:39
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 lipca 2017 18:15:51 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Teraz drony modne ... roj takich latajacych sieczkarni, samodzielnie
    > lądujacych na ładowarce ...

    Jak się wytępi komary, szerszenie, osy i inną gadzinę wredną dla człowieka, to ptaki
    wymrą, a wtedy inna gadzina się rozpleni, bo ptaki już nie będą jej żreć. Więc może
    wytępić to czym te komary się żywią. Skutek znacznie lepszy, tylko trzeba wyciąć o
    jedno ogniwo więcej z łańcucha pokarmowego.

  • 10. Data: 2017-07-12 12:05:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Jak się wytępi komary, szerszenie, osy i inną gadzinę wredną dla
    >człowieka, to ptaki wymrą, a wtedy inna gadzina się rozpleni, bo
    >ptaki już nie będą jej żreć.

    Niech jedza pszczoly zamiast os i komarow.
    Pszczoly im jeszcze podstawimy :-)

    Naprawde od komarow i szerszeni tak duzo zalezy ?

    No i spojrz na dinozaury czy mamuty - wyginely, a swiat sie niewiele
    zmienil.

    Ale jesli pozostaja srodki ekologiczne - kiedys szlyszalem dwa:
    -zasadzic chryzantemy,
    -dokarmiac sikorki zima, to latem beda komary wyjadac :-)

    Ale sikorki sraja :-)

    J.