  • 1. Data: 2012-10-17 13:16:53
    Temat: Amplituner Dual CR 1320
    Od: Marek <m...@y...com>

    Witam

    Interesuje mnie zakup w/w amplitunera.
    Opis znalazłem na stronie: http://www.radiomuseum.org/r/dual_cr1320.html

    1. Chciałem podłączyć do niego komputer, ale z tyłu nie widzę
    wejścia AUX.
    Czy komputer można podłączyć np. pod TAPE lub inne z tych dostępnych
    2. Posiadam głośniki ze starych wież:
    - 2x70W 6ohm z wieży Philips FW530C
    - 2x35W 8ohm z wieży Thomson MS250
    Które głośniki będą lepsze do tego sprzętu ?

    Będę wdzięczy za opinie osób, które orientują się lepiej ode mnie w tym
    temacie :-)

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2012-10-17 18:21:07
    Temat: Re: Amplituner Dual CR 1320
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > 1. Chciałem podłączyć do niego komputer, ale z tyłu nie widzę
    > wejścia AUX.
    > Czy komputer można podłączyć np. pod TAPE lub inne z tych
    > dostępnych

    można a nawet trzeba bo on innych nie ma

    > - 2x35W 8ohm z wieży Thomson MS250
    > Które głośniki będą lepsze do tego sprzętu ?

    Thomson MS250 te będą najlepsiejsze ;)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2012-10-17 18:47:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 18:21:07 +0200, PiteR napisał(a):

    > Thomson MS250 te będą najlepsiejsze ;)

    Też sądzę że raczej nie należy podłączać głośników 6 om bo prędzej czy
    później stopień mocy padnie. Z kolei te 8 om są trochę za słabe... Przydało
    by się deczko zmniejszyć moc wyjściową wzmacniacza, choćby przez prostą
    redukcję napięcia zasilania o parę procent - jakieś 3% już by starczyło.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-10-17 20:30:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Z kolei te 8 om są trochę za słabe

    ale rasowe, drewniane
    mała moc i słuchamy cicho.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-10-17 20:46:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 20:30:40 +0200, PiteR napisał(a):

    > ale rasowe, drewniane
    > mała moc i słuchamy cicho.

    Mów to głośnikom, nie mi :) Ucieszą się że je komplementujesz, że nie
    będziesz nadwerężał i zachowają się przyzwoicie nie wysiadając.
    A poważniej, jest spora szansa na to że nic się nie stanie. O ile ta moc
    jest wyliczona i podana rzetelnie, bo inwencja producentów tu siega
    szczytów bezczelności :) Jak membrana niskotonowca ma min. 160 mm z
    resorem, to szanse są.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-10-19 01:18:17
    Od: Marek <m...@y...com>

    W dniu 17.10.2012 13:16, Marek pisze:
> [...]
    > Które głośniki będą lepsze do tego sprzętu ?
    >
    > Będę wdzięczy za opinie osób, które orientują się lepiej ode mnie w tym

    Dzięki za rady :-)

    A ten nie będzie lepszy do tych głośników Thomson?
    http://allegro.pl/wzmacniacz-dual-cr-1020-vintage-ja
    pan-bcm-i2663050907.html

  • 7. Data: 2012-10-19 09:29:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 01:18:17 +0200, Marek napisał(a):

    > Dzięki za rady :-)
    >
    > A ten nie będzie lepszy do tych głośników Thomson?
    > http://allegro.pl/wzmacniacz-dual-cr-1020-vintage-ja
    pan-bcm-i2663050907.html

    Jeśli ma moc wyjściową mniejszą niż 35 W na kanał przy oporności
    znamionowej 8 om, to będzie lepszy. Ale ty nie kombinuj jak koń pod górkę
    tylko kup sobie porządne głośniki a te co masz, opchnij.
    --
    Jacek