  • 181. Data: 2020-01-13 17:33:59
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 10:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma jakiegoś artykułu "parkowanie w miejscu nieprzeznaczonym"?

    Swego czasu lenie twierdzili, że jak parkin zamieniony w bajoro to im
    nic do tego...

    --
    Shrek

  • 182. Data: 2020-01-13 17:38:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 16:49, j...@i...pl pisze:

    > Niekoniecznie. Taka Hoża od Chałubińskiego do Marszałkowskiej w
    > okolicach godziny 7-8 jest pusta. Podobnie przed Ministrstwem
    > Infrastruktury. Miejsca zapełniają się po godzinie 8.00, a o 9.00 już
    > jest wszystko zajęte. Uważasz że to mieszkańcy?

    Chaubińskiego może i tak, w Hożą nie uwierzę. Twierdzisz, że mieszkańcy
    kupują abo i nie korzystają? Z części zapewne nie, bo samych abo jest
    więcej niż miejsc w strefie.

    --
    Shrek

  • 183. Data: 2020-01-14 19:05:49
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 13 Jan 2020 17:38:20 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Chaubińskiego może i tak, w Hożą nie uwierzę.

    To nie jest kwestia wiary. Przyjedź tam koło 7:30-8.00 to zobaczysz na
    własne oczy. W Sylwestra koło 13.00 hulał tam wiatr. 2 stycznia, koło
    południa, też nie było problemów z parkowaniem. Emeryci na działki
    pojechali? Po drugiej stronie, pod budynkiem SWW przeważnie jakieś
    wolne miesjce można znaleźć, ale to pewnie dlatego, że wojsko ma
    własny parking i pracownicy nie muszą parkować na ulicy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 184. Data: 2020-01-14 19:19:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2020 o 19:05, j...@i...pl pisze:

    > To nie jest kwestia wiary. Przyjedź tam koło 7:30-8.00 to zobaczysz na
    > własne oczy.

    Jest - o osmej jestem gdzie indziej:P

    > W Sylwestra koło 13.00 hulał tam wiatr. 2 stycznia, koło
    > południa, też nie było problemów z parkowaniem.

    W to uwierzę. U mnie pod blokiem też było pustawo.

    > Emeryci na działki
    > pojechali?

    Jak co weekend.

    --