  • 1. Data: 2018-11-17 00:50:19
    Temat: Android 7 - czym nagrywać rozmowy?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Przesiadam się właśnie ze smartfona MS Lumia 550 z Win 10 Mobile na
    SAMSUNG-a z Androidem 7 na pokładzie. Lumia stała się dla mnie
    nieużywalna i jedyna rzecz, do której całkiem nieźle się nadaje jest
    nagrywanie rozmów, co się czasem przydaje, gdy dzwoni się do banków, czy
    na różne infolinie. Ma to standardowo wbudowane w systemie.

    A jaki polecilibyście program do nagrywania rozmów telefonicznych dla
    Androida? Niby można w łatwy sposób w nowych SAMSUNG-ach odblokować
    możliwość nagrywania przez edycję jednego pliku i wtedy ta opcja
    nagrywania pojawia w oknie dialera (widziałem na zrzucie ekranu na
    jakimś forum), ale to można zrobić, gdy ma się wgrany root do systemu. I
    teoretycznie mógłbym to zrobić, ale praktycznie nie chcę, bo root na
    modelach smartfonów, które mają program szyfrowania danych SAMSUNG Knox
    uaktywniają flagę w systemie wskazującą na ingerencję w system, a z tym
    znacznikiem serwis może odmówić naprawy gwarancyjnej. Poza tym sam Knox
    mi się podoba i jest całkiem użyteczny. Więc szukam czegoś programowego
    i przetestowanego. Czy ktoś z Was by coś polecił?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2018-11-17 10:31:15
    Temat: Re: Android 7 - czym nagrywać rozmowy?
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2018 00:50:19 +0100, Krystek napisał(a):

> [...]
    > mi się podoba i jest całkiem użyteczny. Więc szukam czegoś programowego
    > i przetestowanego. Czy ktoś z Was by coś polecił?

    Powyższa opcja umożliwia nagrywanie "z głośnika" czy "z toru" ?

  • 3. Data: 2018-11-17 11:02:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-11-17 o 00:50, Krystek pisze:
> [...]
    > sam Knox mi się podoba i jest całkiem użyteczny. Więc szukam czegoś
    > programowego i przetestowanego. Czy ktoś z Was by coś polecił?

    Co mogę polecić to dobre sprawdzenie czy faktycznie Samsung zablokował
    tą funkcje, bo w sumie po co miałby to robić?

    Mam tu na stole trzy telefony i w każdym jest opcja nagrywania. Klik na
    ikonę słuchawki, klik na wybrany kontakt i wyskakuje okno z szeregiem
    opcji do wyboru, miedzy innymi nagrywanie rozmowy.

  • 4. Data: 2018-11-17 14:11:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Krystek* napisał(-a):

> [...]
    > Poza tym sam Knox mi się podoba i jest całkiem użyteczny. Więc szukam
    > czegoś programowego i przetestowanego. Czy ktoś z Was by coś polecił?

    ACR https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nl
    l.acr&hl=pl i
    ewentualnie licencja do niego
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nl
    l.acr.license&hl=pl
    usuwająca reklamy i rozszerzająca możliwości.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2018-11-17 15:33:38
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    Kretyn nie jest w stanie nauczyć się cytowania.

    BZPZDR

  • 6. Data: 2018-11-17 20:59:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5befe6ef$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > Co mogę polecić to dobre sprawdzenie czy faktycznie Samsung zablokował tą funkcje,
    bo w sumie po co miałby to robić?

    Prawo ,,zabrania''.

    -=-

    Nie wiem, jak w innych państwach, ale w polskim -- ogólnie
    prawo nie zabrania nagrywania tego, co jest przeznaczone
    osobie nagrywającej czy instalującej urządzenia nagrywające.

    -=-

    Czym innym jest ,,prawo do nagrywania'' a czym innym ,,prawo
    do upubliczniania nagrania''. Problematyczna jest też wartość
    nagrania audio jako dowodu sądowego.

    Między innymi afera Rywina i afera Chrzanowskiego opierają
    się o nagrania audio.

    -=-

    IMO nagrania audio są kłopotliwe, bo niełatwo udowodnić,
    że słychać te a nie inne osoby, ale jako uzupełnienie
    zeznań -- nagranie audio jest dobre.

    Obecnie rozprawy sądowe w Polsce są nagrywane -- ogólnie
    (szczegóły można pozyskać z netu) i audio, i video.

    -=-

    Idąc dalej tą drogą ,,prawną'' -- w smartfonach trzeba
    zablokować camerki fotograficzne. ;) A nawet -- ogólnie
    zrezygnować i z nagrywania audio-video, i z wszelkich
    urządzeń nagrywających -- choćby w czasie ślubu... ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 7. Data: 2018-11-18 10:12:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > zrezygnować i z nagrywania audio-video, i z wszelkich
    > urządzeń nagrywających  -- choćby w czasie ślubu... ;)

    Wydaje się to być śmieszne i niepoważne, ale weźmy na ten przyklad
    standard HDMI, dlaczego urządzenia nie mogą mieć wejścia w takim
    standardzie? Albo dlaczego kupując aparat fotograficzny płacimy więcej
    bo cena zawiera podatek antypiracki?

  • 8. Data: 2018-11-18 19:25:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-18 o 20:40, Krystek pisze:

    > Jeszcze nie przekopiowałem kontaktów i nie przełożyłem karty SIM do
    > niego z Lumii. Kontakty przetransferowałem poprzez konto Microsoft. Gdy
    > już je wgram na telefon to potem będę próbował też przekopiować
    > wiadomości SMS/MMS. Znalazłem poradnik -
    > <https://medium.com/@leonardocezarychisciuc/import-s
    ms-mms-group-messages-from-windows-phone-to-android-
    daf53440d485>

    > Na pewno to sprawdzę. Dzięki.

    Ja sprawdziłam. Po lkliknięciu na słuchawkę (a słuchawka jest przy
    numerze telefonu) nastąpiło połączenie i nic więcej.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-11-18 19:40:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

  • 10. Data: 2018-11-19 10:09:11
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.11.2018 Krystek <s...@k...art.pl> napisał/a:

    > A jaki polecilibyście program do nagrywania rozmów telefonicznych dla
    > Androida? Niby można w łatwy sposób w nowych SAMSUNG-ach odblokować

    Ja na Samsungu używałem tego, i nawet byłem zadowolony:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gl
    obaleffect.callrecord

    ale odkąd mam Xiaomi używam z powodzeniem tylko nagrywadła z MIUI :-)
    (Redmi 4X z Andkiem 7.1.2).

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.