  • 1. Data: 2016-11-30 19:00:52
    Temat: Android - czytnik linii papilarnych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Kupiłem telefon z czytnikiem linii - niby bajer ale w sumei fajnie,
    przykładam, palec i telefon odblokowany.

    Ale zeby te funkcje uruchomic to trzeba tez ustawić pin na wygaszacz
    ekranu.

    A ja bym chciał bez pinu.
    Da się?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 2. Data: 2016-11-30 19:48:09
    Temat: Re: Android - czytnik linii papilarnych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > przykładam, palec i telefon odblokowany.
    >
    > Ale zeby te funkcje uruchomic to trzeba tez ustawić pin na wygaszacz

    PIN czy blokadę wygaszacza?
    Bo właśnie nią odblokowujesz odciskiem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-12-01 00:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > PIN czy blokadę wygaszacza?
    > Bo właśnie nią odblokowujesz odciskiem

    Tak, na blokade wygaszacza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 4. Data: 2016-12-01 00:02:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Tak, na blokade wygaszacza.

    bo to jest jedna z metod odblokowywania: PIN, palec, labirynt, obraz
    twarzy itd. Więc masz jedną z nich a nie PIN+coś

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-12-01 06:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > bo to jest jedna z metod odblokowywania: PIN, palec, labirynt, obraz
    > twarzy itd. Więc masz jedną z nich a nie PIN+coś

    No ja rozumiem, ze to jest jedna z mozliwości.
    Ale hodzi o to ze na pierwszy rzut oka nie moge ustawić odblokowywania
    palcem, bez ustawienia jednoczesnie innej metody.

    I ja rozumiem sens, ale jednak chciałbym same linie papilarne, poniewaz ja
    nie czuje potrzeby zabloklowywania przed kims - chodzi mi tylko o szybkie
    odblokowanie jednym dotknieciem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 6. Data: 2016-12-01 07:53:40
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.12.2016 o 06:00, Budzik pisze:
    > I ja rozumiem sens, ale jednak chciałbym same linie papilarne, poniewaz ja
    > nie czuje potrzeby zabloklowywania przed kims - chodzi mi tylko o szybkie
    > odblokowanie jednym dotknieciem :)

    no to ustawiasz pin i go nie używasz.
    Zabezpieczenie dodatkowe musi być, ja przez chwilę miałem włączone
    odblokowywanie odciskiem w S5 - ale tam trzeba przeciągnąć palec, a po
    ciekawszej pracy fizycznej telefon potrafi odcisku nie odczytać - wtedy
    trzeba odblokować pinem.
    W S7 wystarczy przyłożyć palec - ale nie użytkowałem dłużej więc nie
    wiem jak działa.

    Łukasz

  • 7. Data: 2016-12-01 21:16:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > no to ustawiasz pin i go nie używasz.

    No ale jak go ustawie to kazde odblokowanie ekranu przyciskiem a nie
    czytnikiem papilarnych powoduje wołanie kodu pin.
    Jak trzymam telefon w rece to nie ma problemu, ale jak jest w uchwycie w
    samochodzie to juz musze pin wpisac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."