  • 1. Data: 2011-12-25 12:59:46
    Temat: Android i przycisk sterowania w słuchawkach
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Mam problem z przyciskiem sterującym w słuchawkach.
    Kupiłem sobie słuchawki jabra sport i ten przycisk który w nich dali nie
    działa, tj. działa inaczej niż powinien.

    Zamiast sterować muzyką i odbierać telefony, po wciśnięciu i przytrzymaniu
    muzyka gra głośniej i jakby lepiej, zaś po puszczeniu słabo i płasko (mam
    wrażenie jakby szło mono, albo bez basów prawie). Działa tak na systemowym
    programie audio i w powerAMP też

    Ciekawostka jest taka, że wcześniej miałem słuchawki od nokii z podobnym
    przyciskiem i ten sam problem (te same objawy). I nie mam pojęcia jak, ale
    to naprawiłem, tj. dziś słuchawki nokii obsługują przycisk prawidłowo, a te
    nowe od jabry nie :(

    Po prawdzie, to nawet muzyki na tych jabrach się słuchać nie da, taka
    bezbarwna jest (po wciśnięciu przycisku dużo lepiej, ale przecież nie mogę
    go cały czas trzymać). Co z tym mogę zrobić?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2011-12-26 09:17:41
    Temat: Re: Android i przycisk sterowania w słuchawkach
    Od: pol189 <t...@t...pl>

    W dniu 25.12.2011 13:59, Kapsel napisał(a) :

> [...]
    > bezbarwna jest (po wciśnięciu przycisku dużo lepiej, ale przecież nie mogę
    > go cały czas trzymać). Co z tym mogę zrobić?

    Zestaw słuchawkowy nie pasuje do twojego modelu telefonu.
    Kable są połączone w twj wtyczce JACK w innej kolejności.
    Tam gdzie korzystasz z gniazda JACK - są chyba dwa standardy ;)
    To tak aby utrudni sobie życie!!

  • 3. Data: 2011-12-26 12:38:05
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2011-12-26 10:17, pol189 pisze:
    /.../
    > Zestaw słuchawkowy nie pasuje do twojego modelu telefonu.
    > Kable są połączone w twj wtyczce JACK w innej kolejności.
    > Tam gdzie korzystasz z gniazda JACK - są chyba dwa standardy ;)
    > To tak aby utrudni sobie życie!!

    Co ma jakaś wtyczka do zestawu BT?

    A w sprawie zestawu: może warto by zainstalować z marketu Jabra service
    - - być może te słuchawki nie są w pełni zgodne z A2DP i wymagają
    własnego translatora.

    ALex

  • 4. Data: 2011-12-27 12:56:12
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Mon, 26 Dec 2011 10:17:41 +0100, pol189 napisał(a):

    > Zestaw słuchawkowy nie pasuje do twojego modelu telefonu.
    > Kable są połączone w twj wtyczce JACK w innej kolejności.
    > Tam gdzie korzystasz z gniazda JACK - są chyba dwa standardy ;)
    > To tak aby utrudni sobie życie!!

    Weź mnie nie strasz :O

    Ale tak jak opisałem wyżej, miałem zestaw słuchawkowy od nokii (słuchawki +
    mikrofon i przycisk funkcyjny) i to działało tak samo źle :]

    Bodaj po zaktualizowaniu androida "się naprawiło" wtedy i do dziś te
    słuchawki działają dobrze, natomiast jabra nie :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2011-12-27 12:57:04
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Mon, 26 Dec 2011 13:38:05 +0100, a...@g...torun.pl napisał(a):

    > W dniu 2011-12-26 10:17, pol189 pisze:
    > /.../
    >
    > Co ma jakaś wtyczka do zestawu BT?

    One są na kablu (nie bt)

    > A w sprawie zestawu: może warto by zainstalować z marketu Jabra service
    > - - być może te słuchawki nie są w pełni zgodne z A2DP i wymagają
    > własnego translatora.

    Dzięki za sugestię, pobrałem program, może on coś zaradzi :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2011-12-29 18:13:43
    Od: pol189 <t...@t...pl>

    W dniu 27.12.2011 13:56, Kapsel napisał(a) :

> [...]
    >
    > Bodaj po zaktualizowaniu androida "się naprawiło" wtedy i do dziś te
    > słuchawki działają dobrze, natomiast jabra nie :(

    Słuchawki z NOKII i SE nie pasują na przykład do HTC - Po wpięciu ich
    objawy sa takie jak opisałeś.

  • 7. Data: 2011-12-30 09:53:31
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Tue, 27 Dec 2011 13:57:04 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Dzięki za sugestię, pobrałem program, może on coś zaradzi :)

    Zainstalowałem ten program, ale go nie widzę nigdzie, w liście aplikacji, w
    procesach, po podłączeniu słuchawek... nic! Odinstalowałem, zainstalowałem
    ponownie, dalej nic :(

    Wygląda, że zresztą nie tylko ja mam ten problem...
    http://www.androidzoom.com/android_applications/comm
    unication/jabra-service_bcbli.html

    --
    Kapsel