  • 1. Data: 2018-04-11 21:46:08
    Temat: Android i usługa Kalendarz
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam problem z Kalendarzem na tablecie.
    Zawsze wydawało mi się, że Kalendarz powinien domyślnie chodzić, a tu wygląda
    że nie mam go.
    Po uruchomieniu Kalendarza system chce, aby się zalogował, przy czym przy
    próbie wpisania emaila pojawia się "Konto już istnieje na urządzeniu", a przy
    wybraniu "nowe konto" pojawia się wybór pomiędzy Adobe, Firma i Exchange.

    Natomiast w ustawieniach synchronizacji nie widzę Kalendarza w ogóle -- nie ma
    nawet takiej pozycji.

    Co może być nie tak? Gdzieś go trzeba włączyć?

    PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

  • 2. Data: 2018-04-13 19:36:21
    Temat: Re: Android i usługa Kalendarz
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-11 o 21:46, r...@k...pl pisze:

    > PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

    Odinstalowałeś lokalnie.

  • 3. Data: 2018-04-15 14:20:17

    Fri, 13 Apr 2018 19:36:21 +0200, w <paqpq6$8jb$1@pippin.nask.net.pl>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Odinstalowałeś lokalnie.

    Nie :)
    Miałem jakiś kalendarz producenta, a nie apkę Google'a.
    Zorientowałem się, gdy chciałem wypróbować inny kalendarz, a sklep zgłosił mi
    propozycję zainstalowania aplikacji Google'a.