  • 1. Data: 2020-05-25 15:39:00
    Temat: Android, konkretny powod niedostepnosci aplikacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Jak się dowiedzieć, ale tak konkretnie, co jest powodem, dla którego
    Play Store nie chce zainstalować danej apki?

    W wymaganiach tej apki jest tylko zastrzeżenie, że wersja Androida taka
    a taka lub nowsza. Ten warunek jest spełniony a i tak dupa. Co by
    ukonkretnić, mam problem z aplikacją Prime Now Amazona, która bez
    problemu instaluje się na Redmi 4a (3-4 letnim) ale już nie na Redmi 7a
    (zeszłorocznym). Wiem, że powodów może być kilka, ale jak stwierdzić
    jakie konkretnie?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2020-05-25 18:49:59
    Od: z <...@...pl>

    Masz za duże wymagania. W tym systemie trzeba się cieszyć że jakiś
    komunikat dostaniesz ;-)

    PS. przypomniało mi się jak to młodemu na jednym konkretnym telefonie
    nie chciała się aktualizować gra pokemon. NIE BO NIE

  • 3. Data: 2020-05-26 01:52:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-25, z <...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > PS. przypomniało mi się jak to młodemu na jednym konkretnym telefonie
    > nie chciała się aktualizować gra pokemon. NIE BO NIE

    No dobrze, ale co z tym kurna zrobić? Nie będę przecież nosił n-urządzeń
    dla m-aplikacji.

    Najbardziej urządzałoby mnie prawdę mówiąc zainstalowanie Androida na
    wirtualnej maszynie, ale tam też sprawdziłem z 4 różne wersje od 5.x do
    9.0 i pierniczony Play nigdzie nie chce tego instalować. Przeczytałem
    też liczne poradniki, opisujące jak to wyścić różne cache i parę innych,
    i że wtedy już będzie ok. Nie było.
    Da się to jakoś obejść, tj. wymusić instalację?

    Jest np. jakaś uznana dystrybucja Androida, jak rozumiem, "zrócona",
    która umożliwiałaby zainstalowanie w wirtualnej maszynie i wymuszanie
    instalacji takich porąbanych pakietów?

    W normalnych okolicznościach skontaktowałby się z pomocą techniczną, ale
    na podstwie paru wcześniejszych kontaktów z bardziej ogólną "customer
    service" wiem ile jest warta "pomoc" u Amazona.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2020-05-26 08:52:13
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 25 maj 2020 w
    news:UTPyG.76163$jk7.13794@fx16.ams1 napisałeś/aś:

> [...]
    > problemu instaluje się na Redmi 4a (3-4 letnim) ale już nie na Redmi
    > 7a (zeszłorocznym). Wiem, że powodów może być kilka, ale jak

    Możesz spróbować ściągnąć plik apk i tak zainstalować. Druga rzecz, czy
    ten 7a nie ma czasem 32bit androida? Może tutaj jest martwy pies?

  • 5. Data: 2020-05-26 09:31:07
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Marcin Debowski expressed precisely :
> [...]
    > problemu instaluje się na Redmi 4a (3-4 letnim) ale już nie na Redmi 7a
    > (zeszłorocznym). Wiem, że powodów może być kilka, ale jak stwierdzić

    Nie da się.
    Ale po tym co piszesz to raczej chodzi o słabe parametry tego 7a,
    pewnie nie spełnia mimimalnych wymagań sprzętowych co do parametrów, no
    ale tego w slepie nie piszą jak przy grach na pc na przykład.
    Choć różnie może być, czasami apka jest tylko dla danego kraju i też
    jej nie ściągniesz na telefon.
    Są strony gdzie podajesz link do apki z google play i generuje ci link
    i ściągasz plik apk. Potem przenosisz to na ten 7a i próbujesz
    instalować. Wtedy będziesz wiedział czy zadziała czy nie.

  • 6. Data: 2020-05-26 13:34:25
    Od: z <...@...pl>

    Nic. Dla mnie szkoda życia.
    Kupuję telefony poniżej 500 zł.
    Nie ma takiego który spełniałby moje wymagania nawet za 3 tysie.
    Musiałem się z tym pogodzić.
    Poważne potrzebne rzeczy robię na windowsie ale nie W10 oczywiście.
    Androida traktuję jako zabawkę która ewentualnie służy jako odtwarzacz
    muzyki i nawigację. jak mam wysłać meila czy przeglądać www to aż mnie
    wzdryga.
    Zmień telefon. Poważnie będzie zdrowiej, taniej i szybciej ;-)

    Ech... Gdyby tak dało się ożywić Lumię1020 ;-(

  • 7. Data: 2020-05-26 13:38:17
    Od: z <...@...pl>

    "bez problemu instaluje się na Redmi 4a"

    Coś czuję że to będzie kultowy telefon. ;-) Obecnie dostali go rodzice.

  • 8. Data: 2020-05-26 14:49:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-26, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 25 maj 2020 w

    > Możesz spróbować ściągnąć plik apk i tak zainstalować. Druga rzecz, czy
    > ten 7a nie ma czasem 32bit androida? Może tutaj jest martwy pies?

    No i zciągnąłem najnowsze apk z apkpure i zainstalowało się bez
    problemu. Nosz k...wa. A teraz się będę zesrywał, że zainstalowałem coś
    ze słabo weryfikowalnego źródła, ale sugestia była dobra i wielkie
    dzięki.

    Podejrzewam, że to były jakieś cyrki z regionalizacją, bo co prawda w
    moim rejonie aplikacja jest dostępna, ale to 7a to może jest jakiś
    globalny chiński ROM, a ten 4a lokalny czy cóś?... innych pomysłów nie mam.

    Teraz jeszcze na wszelki wypadek na maszynie wirtualnej i będę mógł
    przestać korzystać i z Ipada, który wywołuje u mnie ataki.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2020-05-26 15:17:20
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > problemu. Nosz k...wa. A teraz się będę zesrywał, że zainstalowałem coś
    > ze słabo weryfikowalnego źródła, ale sugestia była dobra i wielkie

    Nie no to przedszkole androida. Myślałem że to już sprawdzałeś.

    Ten system wie lepiej jakie programy chcesz i a nawet wie lepiej jakiej
    głośności chcesz. Gdy chcesz aby po podpięciu zasilania się uruchamiał
    to one wie lepiej że tego nie chcesz...

    No i te reklamy...

  • 10. Data: 2020-05-26 15:49:05
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 26 maj 2020 w
    news:5f8zG.294576$0aI.45260@fx02.ams1 napisałeś/aś:

    > Teraz jeszcze na wszelki wypadek na maszynie wirtualnej i będę mógł
    > przestać korzystać i z Ipada, który wywołuje u mnie ataki.

    Znaczy masz androida na wirtualce? To napisz jak to zorganizowałeś.
    Ciekawi mnie czy tak jak ja, czyli po prostu isntalujesz ISO stąd:
    https://www.android-x86.org/download

    Ja tak zainstalowałem różne wersje andka w Vbox i są 2 problemy.
    Niektóre aplikacje (chyba) uznają to urządzenie za tablet i uruchamiają
    się i od razu zamykają bez komunikatu, a inne z komunikatem, że urządznie
    jest zrootowane. Chociaż zdecydowana większość działa bez problemów.
    Nie wiem, może są jakieś zaawansowane sposoby, żeby ukryć tego roota albo
    nawet udawać jakiś konkretny model smartfona?