  • 1. Data: 2018-05-21 18:19:05
    Temat: Android - ładowanie
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Bardzo nie podoba mi się obsługa ładowania telefonu w Androidzie.(Czy
    tylko Samsung tak ma?)
    Otóż gdy bateria się skończy, telefon się wyłącza.
    Wtedy podłączam do ładowania i było by pięknie gdyby nie to, że wtedy
    włącza się program ładowania i pokazuje się tylko postęp i nie można
    skorzystać z telefonu.

  • 2. Data: 2018-05-21 18:40:31
    Temat: Re: Android - ładowanie
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 21.05.2018 18:19, Borneq wrote:
    > wtedy
    > włącza się program ładowania i pokazuje się tylko postęp i nie można
    > skorzystać z telefonu.
    W jakim sensie nie można korzystać z telefonu?
    Chodzi o ten tryb, w którym telefon się ładuje, ale nie jest włączony?
    Przecież można przytrzymać klawisz włącznika i telefon się włączy
    "normalnym" trybie.

  • 3. Data: 2018-05-21 18:40:56
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.05.2018 o 18:19, Borneq pisze:
    > Bardzo nie podoba mi się obsługa ładowania telefonu w Androidzie.(Czy
    > tylko Samsung tak ma?) > Otóż gdy bateria się skończy, telefon się wyłącza.

    Cóż w tym dziwnego? Znasz taki, który tego nie robi?

    > Wtedy podłączam do ładowania i było by pięknie gdyby nie to, że wtedy
    > włącza się program ładowania i pokazuje się tylko postęp i nie można
    > skorzystać z telefonu.

    Można, tylko go trzeba włączyć.
    Jaki problem to zrobić chwilę po podłączeniu do ładowarki?

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2018-05-21 23:57:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-05-21 o 18:40, Czarek pisze:

    > Cóż w tym dziwnego? Znasz taki, który tego nie robi?

    > Można, tylko go trzeba włączyć.
    > Jaki problem to zrobić chwilę po podłączeniu do ładowarki?

    Nie wiem, może taki, że próba włączenia nic nie daje?

    Domyślam się, że Borneq chodzi o to, że w telefonach komórkowych przed
    smartfonami można było podłączyć telefon do ładowarki i od razu go
    uruchomić. Smartfon - zależnie jaki, w jakim stanie ma baterię - po
    podłączeniu do ładowarki nieraz trzeba czekać nawet kilkanaście minut,
    żeby smartfon dał się uruchomić. Oddzielna sprawa, że np. iPhone po
    podłączeniu do ładowarki sam się włączy. Raz dzieje się to szybciej,
    czasem po paru/nastu minutach (zależnie od stanu baterii), ale nie
    trzeba nad nim stać kilka/naście minut nerwowo wciskając guzik włącznika.

  • 5. Data: 2018-05-22 00:17:03
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 21.05.2018 o 23:57, Poldek pisze:
    > Domyślam się, że Borneq chodzi o to, że w telefonach komórkowych przed
    > smartfonami można było podłączyć telefon do ładowarki i od razu go
    > uruchomić. Smartfon - zależnie jaki, w jakim stanie ma baterię - po

    Już nie pamiętam, czy go nie włączałem, czy włączałem i przez
    kilkanaście minut nie mogłem, nie mogę teraz sprawdzić.(ale wydaje się
    że włączanie nie pomagało)
    Ale było tak, że najpierw musiałem podładować tak do jakichś 7%,
    odłączyć ładowanie, włączyć, i dalej ładować.

  • 6. Data: 2018-05-22 02:03:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2018 00:17:03 +0200, Borneq napisał(a):

> [...]
    > Ale było tak, że najpierw musiałem podładować tak do jakichś 7%,
    > odłączyć ładowanie, włączyć, i dalej ładować.

    Jakos tak jest. Telefon przy wlaczeniu bierze duzo pradu, jesli wiecej
    niz ladowarka dostarcza, to brakujacy idzie z baterii, a w tym celu
    bateria musi byc choc ciut naladowana.

    Slaba bateria, slaba ladowarka, slaby kabel ... ale to samo dotyczy
    tez innych telefonow.

    J.

  • 7. Data: 2018-05-22 07:15:24
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.05.2018 o 02:03, J.F. pisze:
    > Jakos tak jest. Telefon przy wlaczeniu bierze duzo pradu, jesli wiecej
    > niz ladowarka dostarcza, to brakujacy idzie z baterii, a w tym celu
    > bateria musi byc choc ciut naladowana.

    Myślałem że zawsze z ładowarki idzie więcej prądu.
    Choć to różnie:
    standardowe ładowarki bardzo marnie ładują z prądu, używam takiej
    kupionej z innym telefonem,
    Ładowarki samochodowe które miałem, prawie nie ładowały, kupiłem inną i
    ładuje.

  • 8. Data: 2018-05-22 08:23:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie wiem, może taki, że próba włączenia nic nie daje?

    podłącz ładowarkę, pozwól telefonowi zorientować się co się dzieje.
    niech wyświetli animacje, dogada się z ładowarką, trwa to mniej niż
    minutę. jak już zgaśnie ekran, sytuacja będzie stabilna, wtedy mozesz
    przy załączonej ładowarce uruchomić telefon, o ile pamiętam przez nieco
    dłuższe przyciśnięcie załącznika. jeśłi z jakiegoś powodu na ekranie
    pojawi się znowu animacja baterii (czy jakaś inna) to mogą być problemy
    z załączeniem. poprostu poczekaj chwilę. Niemam pod ręką s5tki - nie
    sprawdzę. ale s4 ze snapdragonem ma tak jak napisałem

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-05-22 09:31:11
    Od: p...@g...com

    --Telefon przy wlaczeniu bierze duzo pradu, jesli wiecej niz ladowarka dostarcza, to
    brakujacy idzie z baterii, a w tym celu bateria musi byc choc ciut naladowana.

    to jest tylko przy starszych telefonach i kiepskich ladowarkach, poczawszy od fast
    charge (S7) telefon jest natychmiast gotowy do dzialania chyba ze bateria trup

    no i pytanie czemu czekac do ostatniego momentu i dopiero wtedy podlaczyc zasilanie ?
    to wyglada na masochizm :-)

  • 10. Data: 2018-05-22 14:03:01

    Tue, 22 May 2018 00:17:03 +0200, w <pdvggt$5ic$1@node2.news.atman.pl>, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Ale było tak, że najpierw musiałem podładować tak do jakichś 7%,
    > odłączyć ładowanie, włączyć, i dalej ładować.

    Najpierw włącz telefon (powinien się włączyć), a po chwili podłącz ładowarkę.