  • 1. Data: 2017-09-05 12:00:46
    Temat: Android - małe rozczarowanie - nic nie mogę znaleźć :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Niech mi ktos powie, dlaczego w tym androidzie wszystko jest takie
    poukrywane.

    Kilka miesiecy meczyłem się z tym ze yanosik nie chciał mi działac w tle.
    W koncu usiadłem do netu, poczytałem i okazało się ze winne jest ustawienie
    oszczedzania baterii.
    Ustawiłem - nie oszczedzaj i działa.
    Ale ustawiłem tak dla całego telefonu.

    A na forum miui widze ze ktos pokazuje ustawienie tego dla kazdej
    aplikacji. I za chiny nie moge tego znaleźc.

    Yanosik działa juz sobie w tle.
    Ale jak jest wyłączony ekran, to zamiast powiadomienia, ekran się wybudza
    ale yanosik nie radzi sobie z odblokowaniem ekranu i mamy efekt w postaci
    braku komunikatu bo ten pokaze sie dopiero jak recznie odblokuje ekran.

    Co znów jest zle ustawione i dlaczego do cholery proste sprawy sa tak
    skomplikowane? :)))

    Oczywiście ekran nie jest zabezpieczony zadnym kodem, fingerprintem etc -
    trzeba tylko przesunac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 2. Data: 2017-09-05 13:07:31
    Od: p...@g...com

    --Kilka miesiecy meczyłem się z tym ze yanosik nie chciał mi działac w tle.
    W koncu usiadłem do netu, poczytałem i okazało się ze winne jest ustawienie
    oszczedzania baterii.

    ktore zapewne sam wlaczyles I az nie chce sie wierzyc ze nie bylo ostrzezenia ew.
    podpowiedzi co powoduje ta funkcja :-)

    -- A na forum miui widze ze ktos pokazuje ustawienie tego dla kazdej
    aplikacji. I za chiny nie moge tego znaleźc.

    telefon i wersja miui pasuje ?

[...]

    sprawdz uprawnienia yanosika bo widocznie mu czegos brakuje np ekran blokady

    --Co znów jest zle ustawione i dlaczego do cholery proste sprawy sa tak
    skomplikowane? :)))

    to jest raczej elementarz :-)

  • 3. Data: 2017-09-05 14:54:27
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > A na forum miui widze ze ktos pokazuje ustawienie tego dla kazdej
    > aplikacji. I za chiny nie moge tego znaleźc.

    U mnie (Redmi Note 3 Pro) wybierasz kolejno:
    Ustawienia->Bateria i wydajność->Zarządzaj użyciem baterii przez
    aplikacje->Wybierz aplikacje
    I z tego poziomu możesz zmieniać ustawienia dla każdej aplikacji osobno.

  • 4. Data: 2017-09-05 18:18:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > to jest raczej elementarz :-)

    Ja mam telefon klasy nokia3310.
    Kiedyś znałem na pamięć kod do windowsa bo tak często go instalowałem.
    A teraz cieszę sie z faktu że ostatni raz windowsy były instalowane
    jak laptopa dwa lata temu kupowałem.
    Jest jakiś telefon co można dzwonić smsy wysyłać i żeby opera mini na
    nim chodziła?
    I najważniejsze żeby w kieszni z portfelem się mieścił

    @Budzik
    Z tego co kojarze masz mi4c.
    Zadowolony jesteś?
    Żonie ma Lumie 640 i chciałby coś nowszego z dużą baterią
    i na dwie karty sim.
    Da rade?

  • 5. Data: 2017-09-05 20:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > @Budzik
    > Z tego co kojarze masz mi4c.
    > Zadowolony jesteś?

    Ja mam akurat redmi note 3 pro, mi4c ma druga połówka.
    Ogólnie jestem jak najbardziej zadowolony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 6. Data: 2017-09-05 20:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kosmos a...@u...pl ...

    > U mnie (Redmi Note 3 Pro) wybierasz kolejno:
    > Ustawienia->Bateria i wydajność->Zarządzaj użyciem baterii przez
    > aplikacje->Wybierz aplikacje
    > I z tego poziomu możesz zmieniać ustawienia dla każdej aplikacji osobno.

    Rzeczywiście... :) Dzięki!

    NA razie wyłącyłem oszczedzanie dla wszystkiego - zobaczymy jak to bedzie
    wygladac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 7. Data: 2017-09-07 09:09:35

    W dniu 2017-09-05 o 18:18, Bolko pisze:
    > I najważniejsze żeby w kieszni z portfelem się mieścił

    z3 Compact: Rozmiar, bateria, płynność działania, cena :-)

    Wady: szkło, upierdliwe ładowanie, używany bo teraz to wszyscy patelnie
    sprzedają.