  • 1. Data: 2018-06-18 21:37:38
    Temat: Android wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pacjent - dosc stary samsung Ace3 z Androidem jeszcze 4.2

    I objawy sa takie:
    -z wlaczonym wifi drenuje baterie szybko, 12h nie wytrzyma,
    -oczywiscie ustalic sie nie da, co mu tak ciagnie prad - ponoc Kernel,

    -nie chce sie sam podlaczyc do wifi. trzeba wejsc w ustawienia/wifi, a
    wtedy sie szybko laczy, i nie wiadomo czemu wczesniej nie.

    -transfer po wifi wolny,
    -objaw uboczny - GPS wlaczony, a programy prosza o wlaczenie uslugi
    lokalizacji.

    Wyglada mi to troche tak, jakby cos skanowalo wifi i przeszkadzalo sie
    polaczyc.
    A moze jednak czeka na polaczenie, a potem korzysta z okazji, pracuje
    i obciaza procesor.

    Ten telefon juz tak raz mial - wtedy pomogl reset calkowity.
    Jak widac wrocilo.

    Ktos ma jakies pomysly ?
    Co to za cholera moze byc - wydaje mi sie , ze akurat nic nowego nie
    bylo instalowane, jakis upgrade mogl sie zdarzyc ...

    J.

  • 2. Data: 2018-06-18 21:56:47
    Temat: Re: Android wifi
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 18.06.2018 o 21:37, J.F. pisze:
> [...]
    > Co to za cholera moze byc - wydaje mi sie , ze akurat nic nowego nie
    > bylo instalowane, jakis upgrade mogl sie zdarzyc ...

    Ja, aby znaleźć powód drenażu baterii użyłem Battery Historian.
    https://developer.android.com/studio/profile/battery
    -historian
    Względem artykułu z linka - nie trzeba instalować Battery Historiana u
    siebie na komputerze, można użyć np serwisu https://bathist.ef.lc/ , z
    którego ja korzystałem.
    Ogólnie mówiąc Battery Historian wyświetla wiele szczegółów dotyczących
    urządzenia, w tym te, dotyczące baterii, poboru prądu, itp. itd.

  • 3. Data: 2018-06-19 14:44:44
    Temat: Re: Re:Android wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał w wiadomości grup
    "J.F. Wrote in message:

    >Bardzo proste!
    >Jak baba przestala dobrze dawac, to
    >zmienialem na inna (bez gledzenia)...

    niby tak, ale
    -nie lubie wyrzucac rzeczy dobrych,
    -skad pewnosc, ze nastepna nie bedzie taka sama ?

    J.

  • 4. Data: 2018-06-21 17:10:39
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mrvtktjv w news:pg92pt$g7$1@gioia.aioe.org
    > Ja, aby znaleźć powód drenażu baterii użyłem Battery Historian.

    dalo to cos (wiecej), czego nie dalo sie poznac po: "bateria > ... > (spis
    tego, co i ile pozera pradu)"