  • 1. Data: 2015-08-17 13:46:37
    Temat: Android wyłaczony wcale nie jest martwy
    Od: Majka <k...@g...com>

    Taka ciekawostka:
    kiedyś pytałam o budzik i wyłączenie telefonu:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.tele
    fonia.gsm/7zAdbarX_jE

    Dziś mam telefon, który działa, tzn. budzi mimo wyłączenia.
    Nic wielkiego, nic nadzwyczajnego, zwykły średniak bez LTE czy slotu karty pamięci:
    Kazam Tornado 348.
    Po nastawieniu budzenia i całkowitym wyłączeniu telefonu budzik działa i budzi o
    zadanej godzinie.

    Taka ciekawostka, może komuś się przyda, może ktoś ma podobny problem lub oczekuje
    podobnych rzeczy jak ja. Odkryłam przez przypadek, nie liczyłam już że któryś telefon
    będzie tak działał.

    Wtedy, w tamtym wątku o Moto G tylko Henryk Plumski Plumowski pisał, że jego telefon
    działa (budzik) po wyłączeniu. Szkoda, że wtedy nie podał jaki ma model telefonu.
    Dziś już wiem, że Kazam działa (budzi) mimo wyłączenia.

    Elmer Radi Radisson sugerowł w tamtym wątku:
    "albo działa alarm sprzętowy, albo wymusza boot systemu i zadziałanie jego <natywnego
    budzika>",
    i może to jest coś takiego, bo po potwierdzeniu alarmu telefon prosi o wpisanie pinu,
    a po wkleaniu pinu zaczyna normalną pracę.

  • 2. Data: 2015-08-17 14:48:46
    Temat: Re: Android wyłaczony wcale nie jest martwy
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-08-17 o 13:46, Majka pisze:
    > Taka ciekawostka:
    [...]
    Sony ericsson Xperia NeoV, LG L5 II, LG L90, Alcatel One Touch ScribeHD,
    Samsung Galaxy S4. W tych telefonach działa budzik po wyłączeniu telefonu...