  • 1. Data: 2012-05-27 22:48:29
    Temat: Antena pokojowa Full HD 1080p ?
    Od: "kk" <...@...pl>

    Ktoś zaczął temat anten,
    to ja z innej beczki ...

    Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    - Full HD 1080p

  • 2. Data: 2012-05-27 23:55:35
    Temat: Re: Antena pokojowa Full HD 1080p ?
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-05-27 22:48, kk pisze:
    > Ktoś zaczął temat anten,
    > to ja z innej beczki ...
    >
    > Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    > - Full HD 1080p

    Mozna to wyjasnic podobnie jak napis Szynka na odpadkach miesnych z soją.

  • 3. Data: 2012-05-27 23:58:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    kk wrote:

    > Ktoś zaczął temat anten,
    > to ja z innej beczki ...
    >
    > Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    > - Full HD 1080p

    Tak, potrafię. Znaczy dokładnie to samo, co lina pociągowa do ciągnięcia
    Ferrari. Różni się od normalnej linki opisem. Reklama dźwignią handlu, a
    suma inteligencji na Ziemi jest od tysiącleci stała...

    Waldek

  • 4. Data: 2012-05-28 02:24:52
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś zaczął temat anten,
    > to ja z innej beczki ...
    >
    > Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    > - Full HD 1080p

    Bełkot marketingowy.
    Najlepsza antena nie pomoże, jak 1. stanie w miejscu, w którym "nie widzi"
    nadajnika, 2. mogą być duze trudności, jeśli będzie niedopasowana
    impedancyjnie, 3. stanie w miejscu, w którym nadmiernie się schodzą wiązki
    bezpośrednie z odbitymi od przeszkód w terenie (co szczególnie silnie można
    zauważyć w górach). Z tego też powodu w miejscach o silnym sygnale, np.
    blisko nadajnika, lepiej jest niekiedy dać mocno kierunkową antenę z silnym
    tłumikiem.
    Pamiętaj też, że cechą odbioru sygnałów cyfrowych jest to, że przy
    przekroczeniu pewnego poziomu zakłóceń, czy stopy błędów (te dwie rzeczy
    wiążą się w pewien sposób), odbiór zostanie przerwany nagle.

  • 5. Data: 2012-05-28 10:34:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    > ciągnięcia Ferrari. Różni się od normalnej linki opisem. Reklama
    > dźwignią handlu, a suma inteligencji na Ziemi jest od tysiącleci

    W Europie to chyba maleje, co nie przeczy powyższemu twierdzeniu.

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 6. Data: 2012-05-28 10:42:54
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > suma inteligencji na Ziemi jest od tysiącleci stała...

    Chyba średnia ;-). Choć jak dobrze się zastanowić to możesz
    mieć trochę racji, bo ludzi przybywa, a są coraz głupsi. I
    głupota rośnie w postępie geometrycznym. Czyli suma może być
    stała ;-)

  • 7. Data: 2012-05-28 16:40:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kk pisze tak:

    > Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    > - Full HD 1080p

    Jak wiadomo, im większa rozdzielczość tym większe bitrate.

    Taka antena wyłapuje więc nie tylko te grube kwadraciki żeby ułożyć z
    nich 480p ale i te malutkie do składania 1080p ;)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-05-28 20:04:19
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-05-28 16:40, PiteR pisze:

    > Jak wiadomo, im większa rozdzielczość tym większe bitrate.
    >
    > Taka antena wyłapuje więc nie tylko te grube kwadraciki żeby ułożyć z
    > nich 480p ale i te malutkie do składania 1080p ;)

    Dlatego powierzchnia czynna anteny jest polerowana :D

    --
    Michał

  • 9. Data: 2012-05-28 23:36:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś zaczął temat anten,
    > to ja z innej beczki ...
    >
    > Ktoś potrafi wyjaśnić tekst na pudełku z anteną pokojową ?
    > - Full HD 1080p

    Moja kupiona za 70 zł nie wykryła żadnej stacji DVBT.
    Nawet milirydzyka czułości nie miała....

    Feromon

  • 10. Data: 2012-05-29 06:19:08
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2012-05-28 16:40, PiteR wrote:

    > Jak wiadomo, im większa rozdzielczość tym większe bitrate.
    >
    > Taka antena wyłapuje więc nie tylko te grube kwadraciki żeby ułożyć z
    > nich 480p ale i te malutkie do składania 1080p ;)

    No tak. Poprostu siatka jest drobniejsza żeby przez nią nie przelatywały
    i traciły się gdzieś w przestrzeni.

    --
    Ahmed
    Emtec->Drivers & software download->USBStick