  • 1. Data: 2014-11-27 14:28:26
    Temat: Antipollution fault + rzyganie olejem
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    Łelkam ewrybady :)
    Dzisiaj - pacjent pug partner tepee 1.6 HDI, 90 konisi. Silnik nagle zgasł,
    pojawił się ww. komunikat i smród oleju spod maski. Po odpaleniu jedzie do
    jakichś ~2000 obrotów. Po przekroczeniu tego pułapu historia się powtarza.
    Autem dojechałem do serwisu i teraz czekam na telefon z wyrokiem.
    Obstawiacie jakieś kwoty ? ;)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 2. Data: 2014-11-27 14:30:50
    Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    > Łelkam ewrybady :)

    Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

    Koziołek

  • 3. Data: 2014-11-27 15:07:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-11-27 14:30, Koziołek wrote:

    > Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

    to faktycznie wypelnia cechy 'antipollution fault'

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2014-11-27 15:10:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-27 14:30, Koziołek pisze:

    > Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(
    >
    > Koziołek

    I po tym jak zgasł i zaczął robić pod siebie olejem, odpaliłeś go
    ponownie i próbowałeś zakręcić powyżej 2000? Genialnie :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 5. Data: 2014-11-27 15:14:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Łelkom.
    To ten sam silnik ?
    http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/uzywane-Autok
    omis-Peugeot-Peugeot-308,16840,1

  • 6. Data: 2014-11-27 15:25:33
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    Lewis napisał:
    > I po tym jak zgasł i zaczął robić pod siebie olejem, odpaliłeś go ponownie
    > i próbowałeś zakręcić powyżej 2000? Genialnie :)

    Nie. kałużę zauważyłem jakieś dziesięć minut po tym, jak zatrzymałem auto
    pod serwisem.

    Koziołek

  • 7. Data: 2014-11-27 15:28:31
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    Czesław Wiśniak napisał:
    > Łelkom.
    > To ten sam silnik ?
    > http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/uzywane-Autok
    omis-Peugeot-Peugeot-308,16840,1

    Jeśli bez fap-a i dwumasy, to tak.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 8. Data: 2014-11-27 15:30:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Koziołek k...@w...pl ...

    > Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(

    Hmm... ale dojechałes? :)

  • 9. Data: 2014-11-27 16:06:47
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    Budzik napisał:

    > Hmm... ale dojechałes? :)

    Jak wspomniałem, kałuża "urodziła się" juz na miejscu. Po pierwszym
    "zgaśnięciu" wysiadłem i zajrzałem pod auto, czy nic sie przypadkiem nie
    leje, ale wtedy jeszcze nic nie kapało.

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 10. Data: 2014-11-27 16:21:52
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2014-11-27 o 14:28, Koziołek pisze:
> [...]
    > pułapu historia się powtarza.
    > Autem dojechałem do serwisu i teraz czekam na telefon z wyrokiem.

    3000zł, z ogonkiem... w wersji umiarkowanej - w optymistycznej - koszt
    uszczelki/ek+robocizna+olej i filtr.