  • 1. Data: 2016-07-26 21:57:35
    Temat: Apka na Androida sygnalizująca nieodebrane połączenia
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Witam,

    Szukam apki na Androida sygnalizującej nieodebrane połączenia i
    SMS-y, np. mrugając flashem.

    Oczywiście na google Play zaglądałem - lecz apki, które tam
    widziałem co prawda umożliwiają mruganie fleszem, ale ZAMIAST dzwonka.
    Jest to więc rozwiązanie dla kogoś, kto nie chce przeszkadzać innym.
    Natomiast ja bym wolał, żeby telefon normalnie dzwonił - ale jeżeli
    nie odbiorę połączenia, to żeby mrugał lampką przypominając mi, że pod
    moją nieobecność (często zostawiam telefon na biurku) ktoś mnie
    szukał. Podobnie z SMS-em: niech telefon zapiszczy, ale potem niech
    mruga sygnalizując nieodebrane wiadomości.

    Możecie polecić coś sprawdzonego? A może to jest tylko kwestia
    konfiguracji?

    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 2. Data: 2016-07-27 09:32:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 21:57:35 +0200, Jan Stożek<c...@c...pl>
    wrote:
    > Możecie polecić coś sprawdzonego? A może to jest tylko kwestia
    > konfiguracji?

    zapytaj na pl.misc.telefonia.gsm

    Na pewno flashem od aparatu czy wbudowaną diodą LED (jeśli teł.
    posiada)?
    Mogę Ci taką apke podrzucić ale zdajesz sobie sprawę, że takie
    rozwiązanie drenuje baterię?
    Jak długo ma migać?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2016-07-27 11:55:49
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 07/27/16 o 09:32, Marek pisze:

    > Na pewno flashem od aparatu czy wbudowaną diodą LED (jeśli teł.
    > posiada)? Mogę Ci taką apke podrzucić ale zdajesz sobie sprawę, że takie
    > rozwiązanie drenuje baterię?
    > Jak długo ma migać?

    Nokia e52 standardowo mryga diodą centralnego klawisza przy ww.
    sytuacjach. To kosztuje prądu tyle co nic.
    Tylko, że w smartfonach nie ma klawiszy...
    --
    Olek

  • 4. Data: 2016-07-27 13:48:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Jul 2016 11:55:49 +0200, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Nokia e52 standardowo mryga diodą centralnego klawisza przy ww.
    > sytuacjach. To kosztuje prądu tyle co nic.
    > Tylko, że w smartfonach nie ma klawiszy...

    Jeśli telefon ma diodę to jest ona sterowana dedykowanym kontrolerem
    poza cpu, który może zostać uśpiony, wtedy faktycznie nie ma drenażu
    bateri. Obawiam sie, ze autor posta ma tel. bez takiego leda i chce
    wykorzystać do tego celu flash a to wymaga użycia api i wybudzonego
    CPU.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-07-27 19:19:02
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Marek napisał w środa, 27 lipca 2016 09:32:

    > zapytaj na pl.misc.telefonia.gsm

    OK, dzięki.

    > Na pewno flashem od aparatu czy wbudowaną diodą LED (jeśli teł.
    > posiada)?

    Jeśli dobrze widziałem, to jedyne, co może w nim świecić, to
    flash albo wyświetlacz (Samsung Grand Prime). Z dwojga złego, wolę
    chyba flash.

    > Mogę Ci taką apke podrzucić ale zdajesz sobie sprawę, że takie
    > rozwiązanie drenuje baterię?

    Jak jestem w domu albo w pracy, to nie stanowi to wielkiego
    problemu, bo mogę podłączyć telefon do ładowarki albo do lapka w celu
    podładowania.

    > Jak długo ma migać?

    Godzinę, półtorej - nie więcej. I nie przez cały czas, bo to
    nie ma sensu. Wystarczy, jak co minutę czy dwie strzeli trzy błyski.

  • 6. Data: 2016-07-27 21:22:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Jul 2016 19:19:02 +0200, Jan Stożek<c...@c...pl>
    wrote:
    > Godzinę, półtorej - nie więcej. I nie przez cały czas, bo to
    > nie ma sensu. Wystarczy, jak co minutę czy dwie strzeli trzy błyski.

    A testowaleś apkę o nazwie "noled"?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-07-27 22:30:26
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Marek napisał w środa, 27 lipca 2016 21:22:

    > A testowaleś apkę o nazwie "noled"?

    Testowałem kilka innych, a potem się zniechęciłem szukaniem na
    oślep. Ale do tej akurat nie dotarłem. Dzięki.

  • 8. Data: 2016-07-28 13:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanStożek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Szukam apki na Androida sygnalizującej nieodebrane połączenia i
    >SMS-y, np. mrugając flashem.
    >Możecie polecić coś sprawdzonego? A może to jest tylko kwestia
    >konfiguracji?

    Samsungi maja taka opcje.

    Ustawienia/Moje urzadzenie/wskaznik LED/powiadomienia.

    Miga nie "flash", ale ta gorna dioda nad ekranem.

    I jeszcze mozna wlaczyc krotka wibracje, gdy podnosi sie telefon ze
    stolu, a czeka jakies powiadomienie.

    J.

  • 9. Data: 2016-07-28 19:07:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jul 2016 13:20:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Samsungi maja taka opcje.

    Nie wszystkie, są modele w których złośliwie nie zainstalowano even
    LED.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-07-28 21:12:25
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle J.F. napisał w czwartek, 28 lipca 2016 13:20:

    > Ustawienia/Moje urzadzenie/wskaznik LED/powiadomienia.

    W moim Samsungu w ogóle nie ma sekcji "Moje urządzenie". :( A w
    sekcji "Ustawienia / urządzenie / Dźwięki i powiadomienia" nie ma
    niczego podchodzącego.

    > Miga nie "flash", ale ta gorna dioda nad ekranem.

    Tej górnej diody nad ekranem też nie ma.