  • 1. Data: 2016-12-16 19:58:40
    Temat: Aplikacja aparat
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Xperia M. Nie działa przednia kamera. Wyskakuje komunikat:

    "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    Co z tym mozna zrobić? jak naprawić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-12-17 03:19:08
    Temat: Re: Aplikacja aparat
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-16 o 19:58, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Xperia M. Nie działa przednia kamera. Wyskakuje komunikat:
    >
    > "Aplikacja aparat została zatrzymana"
    >
    > Co z tym mozna zrobić? jak naprawić?

    Moze trzeba przełączyć na przednią (tak jak w moim telefonie).

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-12-19 13:17:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    > Moze trzeba przełączyć na przednią (tak jak w moim telefonie).

    Próba przełączenia na Front camera skutkuje komunikatem:

    "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    Pzdr

  • 4. Data: 2016-12-19 13:46:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-19 o 13:17, Kamil pisze:

    > Próba przełączenia na Front camera skutkuje komunikatem:
    >
    > "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    Powinieneś zadzwonić do serwisu od tego telefonu. Powiedzą Ci czy
    telefon zepsuty czy coś źle ustawiłeś.

    --
    animka

  • 5. Data: 2016-12-19 13:48:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Próba przełączenia na Front camera skutkuje komunikatem:
    >
    > "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    A może zatrzymałeś sam proces w ustawieniach.

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-12-19 19:37:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 19.12.2016 13:17, Kamil wrote:

    > Próba przełączenia na Front camera skutkuje komunikatem:
    >
    > "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    Zaczalbym od soft resetu jesli jeszcze nie robiles, nastepnie
    wyczyszczenie ustawien i pamieci aplikacji Aparat (opcja dostepna w menu
    Aplikacji w Ustawieniach systemowych; u mnie sa dwie pozycje: wyczysc
    dane i wyczysc pamiec podreczna). Nastepnie znow soft reset.

    Jesli to nie pomoze, mozna sie pokusic o wyczyszczenie cache systemu - w
    sklepie Google Play znajdziesz od tego aplikacje.

    W najgorszym wypadku hard reset.

  • 7. Data: 2016-12-19 19:41:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Animka"

    > Próba przełączenia na Front camera skutkuje komunikatem:
    >
    > "Aplikacja aparat została zatrzymana"

    Powinieneś zadzwonić do serwisu od tego telefonu. Powiedzą Ci czy
    telefon zepsuty czy coś źle ustawiłeś.
    ---
    Na koń !

  • 8. Data: 2016-12-20 02:42:19
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "atm" napisał:

> [...]
    > Aplikacji w Ustawieniach systemowych; u mnie sa dwie pozycje: wyczysc dane
    > i wyczysc pamiec podreczna). Nastepnie znow soft reset.

    Co to jest soft reset? Jak to się robi?

    Jakich danych to dotyczy? Co utracę po ich wyczyszczeniu?

    > Jesli to nie pomoze, mozna sie pokusic o wyczyszczenie cache systemu - w
    > sklepie Google Play znajdziesz od tego aplikacje.

    Nie potrafię skorzystać z tego sklepu. Na PC mam komunikat o braku zakupów i
    dalej nic nie mogę zrobić, a w telefonie wyświetla się coś w rodzju aktówki.
    Co dalej?

    > W najgorszym wypadku hard reset.

    Chodzi o przywrócenie ustawień fabrycznyh?

    Przepraszam za ewentualne głupie pytania, ale jestem w te klocki lamerem. Na
    99% front camera działała. Zacząłem "grzebać" w ustawieniach i
    odinstalowałem niepotrzebną moim zdaniem aplikację. I przednia kamerka
    przestała działać. Wcześniej ikonka aparat była czerwona, po tej zmianie
    jest
    czarna. Robiłem przywrócenia ustawień fabrycznych i to nie pomogło. Czy do
    działania tej kamerki jest potrzebna jakaś dodatkowa aplikacja?

    Pzdr

  • 9. Data: 2016-12-20 10:03:28
    Od: atm <...@v...pl>

    . Robiłem przywrócenia ustawień fabrycznych i to nie pomogło. Czy do
    > działania tej kamerki jest potrzebna jakaś dodatkowa aplikacja?
    >
    > Pzdr

    Z menu w Ustawieniach wybrales "przywroc ustawienia fabryczne"? Trwa to
    z reguly dobrych kilka minut, czesto pojawia sie wtedy na ekranie robocik.
    Aplikację, o której wspominasz pobrales z sieci jako .apk?

  • 10. Data: 2016-12-20 16:50:37
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Z menu w Ustawieniach wybrales "przywroc ustawienia fabryczne"?

    Tak.

    > Trwa to z reguly dobrych kilka minut, czesto pojawia sie wtedy na ekranie
    > robocik.

    Czakałem na zakończenie operacji. Po jej zakończeniu musiałem od nowa
    skonfigurować parę rzeczy, ale problem z przednią kamerką nie ustąpił.

    > Aplikację, o której wspominasz pobrales z sieci jako .apk?

    Masz na mysli aplikacje aparat? Niczego taiego nie pobierałem z sieci.

    A co z tym czyszczeniemm danych? Coś stracę?

    Pzdr